Kacwin - dzień drugi

Czwartek, 19 lipca 2012 | dodano: 28.07.2012

Dziś chcę przejechać się ścieżką pieszo-rowerową wzdłuż przełomu Dunajca, żeby urozmaicić sobie trasę w Czerwonym Klasztorze skręcam w prawo i kieruję się na Leśnickie Sedlo. Czerwony Klasztor piękny, trzeba się tu zatrzymać.

Zamiast zwiedzać muzeum idę jednak do karczmy, tym razem na kawę :)

Podjazd pod Sedlo wycisnął ze mnie poty, zwłaszcza, że upał zaczął doskwierać.

Pora usiąść i uzupełnić elektrolity.

Teraz przyjemny zjazd do Leśnicy. Tu zatrzymują mnie ciekawe, stare spichlerze(?)

Robi się coraz ładniej.

Strome, skaliste zbocza nad Leśnickim Potokiem.

Dojechałam do Szczawnicy. Sporo tam ładnych, zabytkowych pensjonatów, prędko jednak zmęczył mnie tłum ludzi i intensywny ruch uliczny, wróciłam więc nad Dunajec.

A tam kaczki śpią sobie spokojnie i wszystko mają w kaczym kuprze.

Gorąco, lecz miły chłód bije od wody, a w zacienionych miejscach jest wręcz chłodno.

Przełom Dunajca.

Można pontonem.

Oczywiście można barką.

Najprzyjemniej rowerem.

W górach pogoda kaprysi. Ledwo co był upał a tu ulewa i burza z piorunami. Dobrze, że byłam w pobliżu granicy i tam schowałam się pod dachem.

Lało jak z rynny.

Po burzy tęcza. Potem jeszcze krótka przejażdżka po okolicy.

| 21:04 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Ależ pięknie... :)

Dobrze, że znalazłaś schronienie, bo widać, że ulewa była konkretna...
| 07:17 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj Czerwony Klasztor ciekawy. Obiecuję sobie, że wieczorkiem pogrzebię w internecie i trochę o nim poczytam.
Widoki na Pieniny przepiękne. Niestety zdjęcia wyszły mi prześwietlone, bez szczegółów w światłach.
| 20:57 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj A jakie widoki na Pieniny!
| 18:12 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj Bogaty drugi dzień i huśtawka pogodowa.
| 17:49 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj Warto zwiedzić Czerwony Klasztor w środku, jest bardzo ciekawy:)
Pamietam ten podjazd pod Tokarnię, masakra, ale jaki zjazd:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczes