Pierogi z serem i miętą

Wtorek, 19 lipca 2011 | dodano: 21.07.2011

Dziś było dużo terenu. Pokręciłam się szlakami i ścieżkami w obrębie Parku Krajobrazowego Chełmy. Bez szaleństw, gdzie było trudno, schodziłam z roweru.

Jedna z wież widokowych, wybudowanych przed wiekiem na potrzeby turystyczne. Ta stoi na Górze Bazaltowej.

Druga z nich na górze Radogost.

Uroczysko leśne.

Dziś wróciłam wcześniej niż zwykle. Obiad, pakowanie, pożegnanie z przemiłymi gospodarzami.

Na koniec jeszcze niespodzianka - pierogi ruskie i pierogi z serem i miętą. Pierogi ruskie pyszne, jak zresztą wszystko, co tutaj jadłam, ale te serowo-miętowe - po prostu rewelacja! Oj, będzie mi Krzysiek zazdrościł!

Janina Rogowska | 13:00 wtorek, 26 lipca 2011 | linkuj Dziękuję za wspaniałe zdjęcia i reklamę moich pierogów .Mile wspominamy Pani pobyt w naszym gospodarstwie. W konkursie koszenia łąki zajęłam II miejsce tuż za mistrzynią Saksonii. Pozdrawiamy!
Ilona
| 13:22 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Pierogi rzeczywiście smakowicie wyglądają:)
| 22:04 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Ależ świetne te wieże widokowe!
Jak zwykle, w pięknych miejscach byłaś!
Za miętą nie przepadam, ale takich oryginalnych pierogów chętnie skosztowałabym...
| 17:55 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Tak, pierogi:)
Dzisiaj byliśmy w knajpie, gdzie było 30 gatunków pierogów:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zensp