Lipa, Niesytno, zagubiona szubienica

Niedziela, 17 lipca 2011 | dodano: 21.07.2011

Moja kwatera znajdowała się w pobliżu rezerwatu Lipa. Nie można było więc tam nie zajrzeć. To teren, gdzie m.in. występują salamandry. Najłatwiej dostrzec je po deszczu. Cóż, deszcz mnie omijał :)

Z wąwozu wyjechałam przy stawach. Dalej ruszyłam lasami do Muchowa i dopiero stamtąd asfaltem na Wojcieszów.

Z Wojcieszowa także asfaltem na zamek Niesytno.

Ruiny toną w krwawnikach. Powiedziałabym, że są zakrwawniczone.

Obok zamku wspaniała stara lipa.

Wracałam też przez Wojcieszów, gdyż chciałam tu zwiedzić ruiny zamku i szubienicy. Ruiny zamku znalazłam, okazały się niezbyt ciekawe. Do ruin szubienicy niestety nie dotarłam. Prowadzi tam jakaś ścieżka wśród łąk. Najpierw zgubiłam drogę, trochę błądziłam, później zniechęcili mnie miejscowi ludzie mówiąc, że teraz tam nie chodzą bo jest dużo żmij.

| 22:12 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Rezerwat wygląda bardzo zachęcająco! :)
Szkoda, że salamandry nie dały się zobaczyć, ale miło, że pogodę miałaś "niesalamandrową" :)
Lipa w Niesytnie rzeczywiście imponująca! A zakrwawniczone ruiny... :D
| 12:53 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Kajmanie- pan mnie nie oprowadzał. Nie jestem tak dociekliwa jak Wy, zresztą po co, skoro mogę poczytać sobie u Was na blogach :)
petra
| 05:38 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Anwi – Twoje zdjęcia i ciekawe relacje zachęcają do wypraw
| 20:33 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj O! Zamek Niesytno! Skądś go znam:)
Też pan Cię oprowadzał?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erwuj