Myknąć obok Wilkołaka do zamku na wulkanie

Sobota, 16 lipca 2011 | dodano: 21.07.2011

Ruszyłam. Najpierw przez las, potem szutrówką pięknie wijącą się wśród pól i pagórków.

W okolicy wiele tradycyjnych budynków podobnych temu, wiele także zrujnowanych budowli i pałaców.

Ta droga prowadzi na Wilków.

To już Wilkołak z rezerwatem geologicznym.

W Złotoryi zatrzymałam się dłużej, pozwiedzać, zjeść, odpocząć.

Zamek w Grodźcu. Pięknie położony, na wygasłym wulkanie, obecnie odrestaurowany częściowo, przystosowany do potrzeb turystycznych i filmowych.

Do zamku prowadzi kolejna, pięknie zacieniona alejka.

Powrót też w pobliżu Wilkołaka lecz nieco bardziej bocznymi drogami. Ta droga prowadzi do kamieniołomu, zamknięta dla turystów.

Taka pogoda towarzyszyła mi nie tylko tego dnia lecz przez cały pobyt.

| 10:03 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Dobrze, że pogoda Ci dopisała. Zrobiłaś naprawdę mnóstwo rewelacyjnych wycieczek!
| 22:16 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Piękne drogi... Wymarzone... :)
Ciekawie wygląda ten zamek w Grodźcu...
| 12:50 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Rzeczywiście, warto tam wrócić - wiele obiektów do zwiedzania, wspaniałe trasy na rower, czysta natura i spokój.
petra
| 05:31 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Podziwiam – wspaniałe wyprawy i dalekie dystansy
| 21:54 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj To fakt. Pogodę miałaś super. Nas tam polewało. Pewnie jeszcze tam wrócimy:)
Ilona
| 20:07 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj Super trafiłaś z pogodą:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ksree