Krzara dziesiąty :-) na biegówkach

Niedziela, 24 stycznia 2010 | dodano: 24.01.2010

Dzisiaj pojechałam pokibicować Krzarze - skutek - jak wyżej - znakomity. Może to jeszcze nie Bieg Piastów, ale zawsze jest się z czego cieszyć. Zawody odbywały się na końcu promenady, pod laskiem aniołowskim, więc po zawodach pojeździłam sobie trochę po okolicy. Zimno piekielnie, ale dwukrotnie zagrzałam się ciepłą herbatą w ciepłym pomieszczeniu. Raz w szkole, gdzie mieściło się biuro zawodów, drugi raz w barze piwnym, gdzie, o dziwo, wszyscy klienci dziś pili herbatkę.

| 13:24 środa, 27 stycznia 2010 | linkuj Tak:) Dziadek twierdził, że śliwówka też musi się przegryźć!! Znalazłem sposób, po upuszczeniu z baniaczka dolewam czystej żytnióweczki. W ten sposób uzyskałem efekt Kany galilejskiej:)
Do tej pory nikt się nie kapnął:)
| 22:12 wtorek, 26 stycznia 2010 | linkuj Nie trzeba czekać, mamy własnej (a właściwie to mojego ojca) roboty śliwowicę i cytrynówką :-)
| 21:36 wtorek, 26 stycznia 2010 | linkuj Niradhara - już byśmy jechali do Was ale powstrzymuje nas nalewka z tarniny, którą obiecałem przywieźć. Min 6 miesięcy od zalania owoców.
Jak będzie Wam smakować to dam i przepis o który pytałaś.
| 21:12 wtorek, 26 stycznia 2010 | linkuj Zapraszamy zatem na wiosnę. Dni będą dłuższe i można będzie trochę pojeździć po okolicy.
Daj znać, jak tylko będziesz mieć numer GG :-)
| 19:54 wtorek, 26 stycznia 2010 | linkuj Niradharo - Oczywiście z wielką radością spotkam się z Wami. Myślę jednak, że warto poczekać na cieplejsze dni. Co do GG - jakoś dotąd z tego nie korzystałam lecz pewnie w najbliższym czasie spróbuję.
| 19:45 wtorek, 26 stycznia 2010 | linkuj Alistar - to co wzięłaś za ducha lasu to jest oczywiście duch słońca a raczej cyfrowo- fotograficzne wcielenie tegoż :)
| 20:26 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj Anwi, gratuluję wytrwałego kibicowania :)
Krzara, gratuluję pięknego miejsca :)

Piękne fotki... :)
A na drugim zdjęciu to chyba ducha lasu uchwyciłaś ;)
| 19:02 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj Krzara - po pierwsze przepraszam, że te gratulacje wpisałam z opóźnieniem, ale miałam ostatnio bardzo ciężkie przeżycia i psychicznie nie mogę jeszcze dojść do siebie, a i organizm mi się z powodu owych przeżyć całkowicie rozstroił.

Po drugie przepraszam Was oboje za to, że gratulacje za bieg znalazły się na blogu Anwi, a nie na Twoim. Niestety nie zamieściłeś stosownego wpisu, który mogłabym skomentować :(

Po trzecie zapewniam, iż sympatia jest nie tylko odwzajemniona, ale i pomnożona. Byłoby super gdybyście zechcieli wpaść kiedyś do nas na weekend :)

Serdeczne pozdrowienia dla uroczej rowerowej pary :)))

PS
Mój numer GG: 107 477 95
| 18:23 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj Niradhara - to wspaniała sprawa że mam kogoś kto towarzyszy mi w moich dziwactwach i że mam kogoś kogo to interesuje.
No i jak Was nie lubić?
| 17:38 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj Gratuluję Wam obojgu. Tobie Anwi odwagi kręcenia w tej temperaturze, a Krzarze wspaniałego sportowego wyniku :))))
| 21:16 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Tak!!! Na sam widok reszty fotek zmarzłem. Termometr pokazuje - 20 ale dla tych zdjęć warto:) O kibicowaniu Krzarze nie wspomnę!!!

Krzara:- Jutro odbieram Caymana z reaktywacji ale nie będzie czasu na jazdę:(
Od wtorku:)
| 19:32 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Dzięki przyjaciele. Czułem Waszą obecność i to dodawało mi skrzydeł a nie jakiś tam RedBull.
Kajman, rower cały czas w pogotowiu.
| 19:18 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Jesteś niezawodny :)
| 18:32 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Tobie będę gratulował jak będzie obiecana reszta fotek:)
A co mi tam, dystans w tej temperaturze też zasługuje na wielkie gratulacje:)
| 17:05 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Kajmanie, miałam nadzieję, że to mnie pogratulujesz - skutecznego kibicowania :-(
| 16:44 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Gratulacje dla Krzary:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal