Trzeci:) dzień świąt

Niedziela, 27 grudnia 2009 | dodano: 27.12.2009

Do Olsztyna, lasami do Zrębic, stąd czerwonym szlakiem turystycznym i Aleją Klonową do Złotego Potoku. W Janowie placek po węgiersku i powrót tą samą drogą do Zrębic. Od Zrębic asfaltami do domu. W nocy lekki mróz skuł lodem kałuże i oszronił trawy. Jednak nie zmarzłam tak jak wczoraj, bo wiatr dziś trochę odpuścił, a i mądrzej się ubrałam.
Taką ładną chustkę-tunel dostałam od Gwiazdorka :-)

robin
| 21:18 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj DZięki i tak bym chciał zrobić jakieś zdjęcie takie jak Ty masz :) tylko, że mam zooma :)
| 22:16 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj Za buteleczkę dobrego czerwonego idzie wyrwać jakąś fotkę.
Zresztą mam jakieś tam względy jako model.
niradhara | 22:04 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj No tak, znam ten ból dzielenia się zdjęciami ;)
Kulisty
| 21:32 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj Chyba dzis mijalismy sie pod barem u Rycha ja przyjechalem z grupa kolarzy szosowych. Czasem zagladam na ten blog i podziwiam:). Pozdrawiam.
| 21:21 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj Zdjęciami musiałam podzielić się z Gwiazdorkiem, dlatego wrzucam je dopiero teraz, moi drodzy krokodyle.
| 20:13 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj No właśnie:)
| 19:51 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj A fe! Tak bez zdjęć! A gdzie dbałość o wiernych czytelników i podglądaczy?
Serdecznie pozdrawiam :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niema