Życzenia

Sobota, 26 grudnia 2009 | dodano: 24.12.2009

Pięknego, bikeowego życia wszystkim bikestatsowiczom którzy tu zaglądają! Jak co roku w drugi dzień świąt "u koteczka" w Olsztynie spotkała się grupka zapaleńców rowerowych. I ja tam byłam, napój izotoniczny piłam. Miło było posiedzieć, popatrzeć na twarze przyjaciół, powspominać dawne wyjazdy. Spotkaliśmy też grupkę znajomych narciarzy biegowych, którzy już zaczynają treningi, nawet mimo braku śniegu. Krzara też myśli już o Biegu Piastów, a i ja pewnie wkrótce wyciągnę biegówki żeby sobie trochę podreptać. Z Olsztyna ruszyliśmy do Śmiertnego Dębu złożyć życzenia znajomym. Po drodze trochę zdjęć na skałkach w Olsztynie, trochę w Śmiertnym Dębie. Pomimo dodatnich temperatur jazdę utrudniał zimny, silny wiatr.

| 08:51 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Pięknych świąt i wspaniałego rowerowania w przyszłym roku:)
| 07:12 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Krzysiu, Twoje życzenia na pewno się sprawdzą, bo w dużej mierze zależą od Ciebie. Oby tylko zdrowie dopisywało i nam i naszym bliskim.
| 20:40 czwartek, 24 grudnia 2009 | linkuj Miło.
Tobie też wiele radości, którą niosą rowerowe wypady i rowerowe przyjaźnie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ugodz