Nowy rok trzeba rozpocząc na rowerze.

Piątek, 1 stycznia 2010 | dodano: 01.01.2010

Tak zrobiliśmy przed rokiem i okazało się to dobrą wróżbą, a więc i w tym roku trzeba podtrzymać rodzącą się tradycję. Deszcz siąpił niemal bez przerwy, na ścieżkach rowerowych w mieście bardzo ślisko, wszędzie mokry, topniejący śnieg. Postanowiliśmy pojechać do Olsztyna asfaltami przez Srocko. Wybór okazał się trafny - jechało się nieźle.Szerokiej drogi życzy gmina Mstów. A my, wszystkim którzy tu zaglądają, życzymy drogi niekoniecznie szerokiej lecz takiej, która daje radość i satysfakcję.

| 06:48 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Krzysiu - I ja dziękuje Ci za ten rok. Póki tylko zechcesz - będziesz mnie miał na swoim tylnym kole :-)
| 06:36 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Niradharo - Nie wiem, co dzieje się z tym ocenianiem. Przychodzą do mnie oceny i komentarze zdjęć. Widocznie jednak coś jest nie tak.
| 22:25 piątek, 1 stycznia 2010 | linkuj Thanks za wspólne kilometry, fotki, żurki, napoje....
Sorry za męskie odcinki specjalne, nudzenie, i wszelkie dziwactwa...
Please o to samo w 2010
| 21:49 piątek, 1 stycznia 2010 | linkuj To ostatnie zdjęcie jest super! :)))
Chciałam je ocenić, ale się nie dało :(
Yacek
| 18:51 piątek, 1 stycznia 2010 | linkuj Że też wam się chciało przy takiej brei. To się nazywa samozaparcie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
| 18:28 piątek, 1 stycznia 2010 | linkuj Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)))
| 17:43 piątek, 1 stycznia 2010 | linkuj Anwi, zaglądam czasami na Twojego bloga, ale nie odważyłam się do tej pory nic wpisać...
Myślę, że to dobra tradycja :)
I wzajemnie życzę takich właśnie dróg :) I samych szczęśliwych powrotów :)
| 16:20 piątek, 1 stycznia 2010 | linkuj Piękne rozpoczęcie:)
poisonek
| 16:10 piątek, 1 stycznia 2010 | linkuj Faktycznie... Może niekoniecznie szerokiej, ale choć posprzątanej z tej śniegowej brei ;) Pozdrawiam w Nowym Roku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enera