Toruńska starówka

Sobota, 13 maja 2017 | dodano: 15.05.2017

W piątek dostałam SMS od Grześka z zapytaniem czy czytam pocztę. Tak, czytam, ale pod adresem w Interii a nie w Onecie, gdzie z powodu jakichś tam niedogodności przestałam zaglądać. Dobrze, zajrzałam - Grzesiek proponuje dwudniowy wyjazd w okolice Ciechocinka, gdzie jego żona przebywa w sanatorium. Szybciutko udało mi się załatwić opiekę dla kota ( dzięki - Dani ). Grzesiek załatwił noclegi, załadował trzy rowery na dach samochodu, jedziemy. Daleko, ale jest autostrada więc jedziemy szybko. Pierwszy dzień jeżdżę z Grześkiem bo Ula ma zabiegi lecznicze. Dopiero wieczorem spotykamy się z nią w Parku Sosnowym.
Kwatery mamy w Słońsku, stąd jedziemy wzdłuż Wisły do Torunia. W Toruniu przede wszystkim starówka. Czasu niewiele, zwiedzamy oddzielnie. Jeżdżę dość chaotycznie bo bez mapy i uprzedniego przygotowania. Jednak jest pięknie, bogactwo wrażeń. Wrzucam teraz garść zdjęć,dość przypadkowych, ukazujących ułamek tego co warto zobaczyć.

Spirzch i Brama Mostowa
Spichrz i Brama Mostowa © anwi

Brama Zamku Krzyżackiego
Brama Zamku Krzyżackiego © anwi

Pomnik Kopernika pod wieżą ratusza
Pomnik Kopernika pod wieżą ratusza © anwi

Krzywa Wieża
Krzywa Wieża © anwi

Donica przed wejściem do kawiarenki
Donica przed wejściem do kawiarenki © anwi

Piękna brama
Piękna brama © anwi

| 14:06 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Ja dotąd nie byłam w Toruniu, może kiedyś, w czasach szkolnych, ale nie pamiętam, Ty masz bliżej.
| 12:47 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Byłam w Toruniu kilka razy, myślałam, że wszystko widziałam, zapamiętałam, a jednak, nie. Dzięki Iwonko za małe przypomnienie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miest