Ciechocinek i okolice

Niedziela, 14 maja 2017 | dodano: 15.05.2017

Jedna z ciechocińskich tężni

Jedna z ciechocińskich tężni © anwi

Stara warzelnia soli w Ciechocinku
Stara warzelnia soli w Ciechocinku © anwi

Tego dnia Grzesiek jeździł z Ulą a ja zwiedzałam Ciechocinek, o którym dotąd niewiele wiedziałam i trochę okolicy, żeby jednak rozruszać kości. Najpierw bardzo interesujące tężnie, potem parki zdrojowe z piękną, koronkową architekturą drewnianą.

Pijalnia wód mineralnych
Pijalnia wód mineralnych © anwi

Teatr Letni w Ciechocinku
Teatr Letni w Ciechocinku © anwi

Drewniana cerkiew w Ciechocinku
Drewniana cerkiew w Ciechocinku © anwi

Prom w Nieszawie
Prom w Nieszawie © anwi

| 15:35 poniedziałek, 22 maja 2017 | linkuj Ciechocinek to nie moja bajka, może jest fajny dla kogoś kto lubi potańcówki i atmosferę nieustającego flirt lub rzeczywiście odnosi jakieś konkretne korzyści zdrowotne. Dla mnie dłuższy pobyt byłby pewnie usypiający, rzeczywiście.
| 07:54 niedziela, 21 maja 2017 | linkuj Uważaj Iwonko, wiatr od tężni usypia ;)
| 14:04 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Bzy kwitły i pachniały pięknie. Zegar kwiatowy prawie łysy, były jakieś kwiaty, ale mam wrażenie, że z pełnym obsadzaniem kwietników szykują się na lato.
Wolę kwiaty rosnące naturalnie, dywany kwiatowe, czy kwietniki formowane na drucianych siatkach tak mnie nie zachwycają. Nie wiem, którą fontannę masz na myśli, na fontannie Jaś i Małgosia jakiś żartowniś powiesił mokre majtki :D
| 13:00 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Ciechocinek to: tężnie, sanatoria, słynna fontanna, parki, skwery z dużą ilością kwiatów. Czy w tym roku miasteczko udekorowane było kolorowymi kwiatami?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lugob