Skorzystać z pięknej pogody

Czwartek, 11 maja 2017 | dodano: 12.05.2017

Olsztyn od strony Lipowek

Nie rozpieszcza nas ta wiosna więc gdy tylko pojawiło się słońce trzeba było z tego skorzystać.

Zawilec wielkokwiatowy

Pomyślałam, że to pora na zawilce wielkokwiatowe, udałam się więc do kamieniołomu Prędziszów. Tam ich jednak nie znalazłam, były dopiero w Olsztynie. Może dlatego, że tutaj bardziej słońce operuje.

Schronisko w skałkach

Pospacerowałam trochę wśród skałek.

Pierwiosnki

Kwitnie mnóstwo pierwiosnków, pięciorników, poziomek, jaszczurki i motyle uciekają spod nóg.

Olsztyńskie skałki

W drodze powrotnej barwinki przy czerwonym szlaku.

Barwinki przy czerwonym rowerowym

nahtah
| 12:04 niedziela, 14 maja 2017 | linkuj Jak najbardziej dam znać ale to odległa sprawa, w tym roku chcemy zaliczyć ONR z domu nad Bałtyk.:)
| 20:22 sobota, 13 maja 2017 | linkuj Motyle nie tylko spod nóg uciekają, ale także sprzed obiektywu :) Piękne pierwsze zdjęcie.
| 03:22 sobota, 13 maja 2017 | linkuj Dajcie znać przed wyjazdem, mam nadzieję, że uda nam się spotkać gdzieś na Jurze :)
nahtah
| 16:49 piątek, 12 maja 2017 | linkuj Orli Szlak, piękny jak zawsze, kiedyś tam zawitamy.:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eniec