Z Ulą, Agatą i Grześkiem

Czwartek, 18 sierpnia 2016 | dodano: 18.08.2016

Grześkowymi ścieżkami między Częstochową i Kochanowicami, żeby znów wykorzystać w drodze powrotnej promocyjną ofertę Kolei Śląskich na trasie Częstochowa - Lubliniec.

Chatka myśliwska koło Cieszowej
Chatka myśliwska koło Cieszowej © anwi

Dąb nad stawem
Dąb nad stawem © anwi

Stary dąb
Stary dąb © anwi

Różowy kwiatek
Dziko rosnący groszek pachnący © anwi

Staw koło Cieszowej

Ścieżka wzdłuż stawu © anwi

Uroczysko Brzoza
Uroczysko Brzoza © anwi

| 05:32 środa, 24 sierpnia 2016 | linkuj Cielak był za siatką. Podchodził, żeby mu coś dać. Na pewno dałby się pogłaskać.
Te dęby to koło Cieszowej, gdzie oglądaliśmy razem kościół drewniany. No, ale wszystkiego naraz nie da się objechać :)
| 14:58 wtorek, 23 sierpnia 2016 | linkuj Pogłaskałaś cielaka? Ja bym się bała. Piekny jest ten dąb. W ogóle dęby są piękne.
amiga
| 15:42 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj O to już znam lokalizację, ale nie skojarzyłem jednego z drugim a historię kościółka z Pawełków czytaliśmy...
| 15:28 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj W zasadzie to jest "użytek ekologiczny staw Brzoza". Miejsce jest tłumnie odwiedzane na początku czerwca, kiedy kwitną posadzone w pobliżu stare różaneczniki. Co powinno Cię zainteresować mieścił się tutaj kiedyś ten mały kościółek z Pawełek, który Ci się spodobał a obecnie jest tu jego wersja mini.
amiga
| 11:29 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj Uroczyska często są gdzieś głęboko w lesie, pies z kulawą nogą tam nie trafi, a tutaj widzę, że zadbane, przygotowane dla turystów... Ciekawe miejsce, a te żubry... przepraszam Cielaki... mało spotykane w kraju...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl