Dzień z Tymoteuszką i Amigą

Poniedziałek, 15 sierpnia 2016 | dodano: 15.08.2016

Tymoteuszka i Amiga
Tymoteuszka i Amiga © anwi

Oni tacy są rzeczywiście - serdeczni, uśmiechnięci, weseli.
Starałam się pokazać im to i owo w okolicy. Najpierw pojechaliśmy na cmentarz żydowski w Częstochowie, potem (z małymi przygodami) do Mstowa-Wancerzowa. Stodoły, klasztor, Skała Miłości. Amiga postawił nam wspaniałe pizze, które widać na zdjęciu. Stamtąd na Przeprośną Górkę. Drogę krzyżową objechaliśmy na rowerach, Stamtąd na czerwony szlak rowerowy i do Jaskini w Zielonej Górze. Jeszcze co-nieco Gór Towarnych i powrót, ja - do domu, oni - na kwaterę.

| 13:14 piątek, 19 sierpnia 2016 | linkuj Dziękuję :)
Miło było Cię poznać.
amiga
| 10:57 piątek, 19 sierpnia 2016 | linkuj Ten dzień jest niezapomniany, dziękujemy za towarzystwo i oprowadzanie, pewnie pominęlibyśmy kilka pozycji, Przeprośna góra, góry Towarne... i tu i tu kilka razy przejeżdżałem, ale coś nigdy nie trafiłem na nie.. Jeszcze raz Wielkie Dzięki...
| 19:23 czwartek, 18 sierpnia 2016 | linkuj To ja dziękuję. I do zobaczyska :)
| 14:42 czwartek, 18 sierpnia 2016 | linkuj Iwonko, dziękujemy Ci za wspaniały dzień, pełen wrażeń i przygód, za wspólną jazdę tu i ówdzie, za pokazanie jaskini od wewnątrz. Wejście do niej przynajmniej dla mnie było sporym wyzwaniem. Myślę, że jeszcze nieraz wpadniemy podziwiać Twoje okolice. Zapraszam do siebie. Dzięki, dzięki, dzięki.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser