Miodzio

Sobota, 20 sierpnia 2016 | dodano: 20.08.2016

Miody z żareckiej pasieki

Dowiedziałam się, że dziś w Alei Lipowej w Choroniu ma się odbyć impreza pod nazwą "Chorońskie Prażuchy i Święto Miodu".
Już od dłuższego czasu miałam chęć kupić dobry miód od pszczelarza a że Choroń to piękna jurajska miejscowość i leży niedaleko pozostało tylko wsiąść na rower i w drogę. Na miejscu okazało się, że jestem trochę za wcześnie, pojeździłam więc po okolicy i po raz drugi natrafiłam na Aleję Lipową, tym razem z innej strony. Jedno stoisko z miodem już było otwarte. Wyglądało dość sympatycznie więc zdecydowałam się na zakup i zrezygnowałam z oczekiwania na zapowiadane specjały takie jak: prażuchy, cimorajdy, kućmoki i inne.
Miód jest pyszny :)

Pasieka w Dębowcu
Pasieka w Dębowcu © anwi

Aleja Lipowa w Choroniu
Aleja Lipowa w Choroniu © anwi

Wapiennik w Choroniu
Wapiennik w Choroniu © anwi

Kapliczka i wieża obserwacyjna
Kapliczka i wieża obserwacyjna © anwi

Przystań na Zalewie Porajskim
Przystań na Zalewie Porajskim © anwi

Stoisko z miodami
Stoisko z miodami © anwi

amiga
| 15:51 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj Kućmok coś się źle wkleił Kućmok ziemniaczany
| 15:50 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj W sumie dość proste... dania :)
Rolada z udka króliczego z sosem, cimorajdą i buraczkami i [url=http://www.przyslijprzepis.pl/przepis/kucmok-ziemniaczany-1]Kućmok ziemniaczany
[/url]
| 15:30 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj Żałuję tylko, że pewnie już nigdy nie dowiem się czym są cimorajdy i kućmoki :D
amiga
| 11:27 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj Taki miodek... pycha... :)
andjas
| 07:49 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj Byłem blisko. Jak zawsze super zdjęcia !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa samii