Sygontka, Czarny Kamień

Niedziela, 5 maja 2013 | dodano: 07.05.2013

Znowu prognozy straszyły. Po południu miały być burze, ulewy, porywy wiatru we wszystkich możliwych kierunkach. Krzysiek uziemiony anginą, Grzesiek sprawami zawodowymi. Wybrałam się sama.

Ledwo wyjechałam za miasto już zatrzymały mnie wesoło jaskrawe tulipany, które ktoś posadził wzdłuż przydrożnego rowu.
Moim pierwotnym celem był pstrąg w Sygontce. Na miejscu stwierdziłam jednak, że nie jestem głodna. Powłóczyłam się trochę w okolicach Wiercicy.

Poprzyglądałam się rzece i kwitnącym kaczeńcom i ruszyłam w stronę Janowa. Po chwili radosna wieść od Krzary: zmiana prognozy, padać nie będzie. Super! W Złotym Potoku zrobiłam postój na rybkę i zastanowiłam się, gdzie jechać. Godzina już późna, wiele nie ujadę, może być Czarny Kamień, a dokładniej pobliskie wzgórze ze skałkami, które Grzesiek polecał mi jako godne obejrzenia.

Nie było trudno znaleźć to miejsce.

Skałki ładne, rzeczywiście, wokół piękny las bukowy. Warto było tu zajrzeć.

W drodze powrotnej chwila relaksu w Górach Towarnych. Maj całą gębą.

| 18:55 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Ładne:)
Teraz są chyba najpiękniejsze kolory:)
sikorski33
| 06:44 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Lubię też sam pokręcić. Tulipan pięknie się śmieje:) Fajne skałki.
| 19:14 środa, 8 maja 2013 | linkuj Jak zwykle wspaniała wycieczka i piękne zdjęcia. Fajnie, że zdecydowałaś się wreszcie na zmianę szablonu bloga. Moje stare oczy są Ci niewymownie wdzięczne :-)
surf-removed
| 22:41 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj No i dobrze, niech wreszcie zrobi się ciepło.

Tereny ładne, ale na te skałki, to chyba z buta, czy można podjechać rowerem ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eraln