Powrót z Kacwina

Piątek, 27 lipca 2012 | dodano: 29.07.2012

Jadę do Nowego Targu przez Łopusznę. Zatrzymuję się, żeby obejrzeć zespół dworski i kościół.

Dwór oglądam tylko z zewnątrz. I tak robi wrażenie.

Kościół wewnątrz piękny i z charakterem.

W Nowym Targu chciałam obejrzeć rynek, lecz jest w przebudowie. Ruch straszny, odechciało mi się zwiedzać. Zjadłam obiad i na pociąg. Następna przerwa w Krakowie. Tu trochę pojeździłam po Starym Mieście i wypiłam piwo w towarzystwie barana-muzykanta. Koniec wycieczki odtrąbiony.

angelino
| 19:55 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Obserwuję Cię! tzn. czytam czasem raz jeszcze Twoje relacje, bo dużo w nich znajduję inspiracji. Podrózujesz w sposób, który mi najbardziej odpowiada pod względem dystansów i zainteresowań. Nie mogę jeździć, ale moge marzyć, więc snuję plany ...
czecho
| 08:42 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Nadrabiam zaległości i teraz przeczytałem całą relacje z Kacwina. Świetne miejsce, wspaniałe widoki. Gratuluję pomysłu na wyjazd.
| 21:26 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Ależ uroczy ten dwór z otoczeniem!
Baran, widać, nastawiony przyjaźnie ;)
| 19:16 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Kolejne wpisy to zaproszenie w tamte urocze strony i chyba na niezbyt dużą kieszeń bikera.
koperka
| 18:47 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Świetny ten kacwinowy wyjazd! I fotografie jak zawsze przepiękne.
| 17:49 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Pięknie tam jest, jeszcze mam przed oczyma różne widoczki, zwłaszcza, że wciąż przeglądam zdjęcia, żeby usunąć zbędne.
| 12:01 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Piękny wyjazd, sporo zobaczyłaś:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yciep