Białka

Niedziela, 6 maja 2012 | dodano: 07.05.2012

To ładna rzeka, wciąż się przewija w naszych rowerowych wycieczkach, trzeba będzie kiedyś zrobić trasę od źródeł Białki do jej ujścia do Krztyni.

Dziś jedziemy do Białej Błotnej, obejrzeć stary młyn i stawy. Po drodze mostek, a może raczej bród?

Młyn jest, ale to już podobno Wilków nie Biała Błotna. Nie szkodzi.

Są też stawy i łabędzica na gnieździe.

Dalej w stronę Siamoszyc, Młynów, i znów towarzyszy nam Białka.

Kaczeńców nie brakuje. W Zdowie dopytujemy się o źródła Białki. Okazuje się, że początkiem Białki jest znane nam już Źródło spod Skały.

A to już sanktuarium w Leśniowie. Nad wejściem ładna, choć zapewne współczesna, ikona.

Z drugiej strony bramy druga ikona. Napisy całe się nie zmieściły. Można sobie tekst dopowiedzieć :)
Krzysiek zostanie tu na mszy, a ja nieśpiesznie pojadę w stronę Czewki.

Stara willa obok sanktuarium. Byłam tu już nie raz lecz dotąd umykała mojej uwadze. Jednakże za każdym razem dostrzega się coś innego.

No, dobrze, wracam - tu lody, tam kwiatki, ówdzie koniki. Krzara dogonił mnie przed Olsztynem. No i miałam farta, bo akurat na wjeździe do Częstochowy złapałam kichę. Pan inżynier pomógł mi w tej opresji szybko i fachowo, dziękuję Krzysiu :)

sikorski33
| 06:32 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj Lubię takie klimaty-chodzi o rzeczkę:))
| 18:19 środa, 9 maja 2012 | linkuj Rzeczka piękne, bardzo miłe jest, że część drogi prowadzi tuż przy jej brzegu i można jadąc nacieszyć się widokami.
Benasku- no właśnie, a mówią "potrzebne jak dziura w moście".
czecho
| 15:09 środa, 9 maja 2012 | linkuj Malownicza ta Białka.
benasek
| 10:23 środa, 9 maja 2012 | linkuj Na drugiej fotce jest most, w którym by się dziura przydała. Przynajmniej kałuż by nie było.
zielonamila
| 20:03 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Piękne zdjęcia i okolice rewelacyjne. Pozdrawiam
| 08:05 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Faktycznie piękna rzeczka:)
Lubię takie stare młyny:)
petra
| 05:16 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj I drugi dzień wyprawy udany.
Ładne te zdjęcia wodne.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acaja