Sylwester w jaskini

Sobota, 31 grudnia 2011 | dodano: 01.01.2012

Poprzedniego Sylwestra spędziliśmy na biegówkach. Ponieważ tematem wiodącym tego roku były jaskinie, to i Sylwestra wypadało spędzić w jaskini. W tym celu wraz z Krzarą i Kossakiem wybraliśmy się w Góry Towarne.

Na miejscu miłe zaskoczenie. Przed jaskinią płonie ognisko, a przy nim poznajemy sympatyczną, turystycznie zakręconą rodzinkę. Sylwestra spędzamy więc razem, korzystając z ich ogniska.

W jaskini organizujemy "zimny bufet" z koreczkami, owocami i napojami.

O północy wchodzimy na szczyt skały, żeby powitać Nowy Rok. Strzela szampan, palimy zimne ognie. Wokół na horyzoncie rozbłyskują sztuczne ognie, składamy sobie życzenia.

funio
| 22:59 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj Ja Sylwestra przywitałem w pracy:(
EdytKa
| 21:49 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj pomysł na sylwka - rewelacja :)
może na przyszłego sylwka skopiuje pomysł
tunislawa
| 20:48 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj Super !!! Wszystkiego dobrego w nowym Roku !!!!!!!!!!!!!!
rowerzystka
| 18:16 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj :)
| 17:25 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj Rewelacyjny pomysł!
markon
| 20:09 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Piękne pożegnanie mijającego i zapowiedź nadchodzącego roku :cP
| 20:06 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Jacy ludzie taki Sylwester:) Fantastyczne:)
czecho
| 19:54 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Super pomysł na Sylwestra. Takiego nie zapomni się długo.
Coda | 19:51 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Chyba Wam zazdroszczę. Szczęśliwego roku.
| 19:42 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Świetne :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arato