Osoba towarzysząca

Niedziela, 2 października 2011 | dodano: 03.10.2011

Taką funkcję przyszło mi dziś pełnić i taka rola przypada mi coraz częściej. Krzara startuje, ja robię mu fotki. Dziś zawody nordic walking w Olsztynie.

Ruszyli tempem imponującym. Dystans krótki, to od początku trzeba iść na maxa.

Zawodnik z teamu "Zieloni" nieco zboczył z drogi. Oj, będzie krucho, chyba, że nagle dostanie skrzydeł.

Krzysiek już na mecie. W swojej kategorii miejsce drugie, w open siódme.
Gratulacje!

Mój rower spokojnie czeka na koniec zawodów. Wiele nie pojeździmy, ale chcemy dziś przynajmniej zlokalizować wejście do Jaskini Maurycego.

Oto i ono, zamknięte, z małym otworem dla nietoperzy.

Ciekawsza jest ta jaskinia. Napotkani kiedyś przy niej grotołazi mieli ją za Jaskinię Komarową, ale to na pewno nie ona, a więc jaka?
Dziś nie znajdziemy odpowiedzi na to pytanie, trzeba będzie popytać, dotrzeć do planu jaskini i ją spenetrować.

Dziś już czas wracać.

Jurek | 12:30 sobota, 2 lutego 2013 | linkuj Ta jaskinia nazywa się Fikuśna.
benasek
| 11:00 środa, 19 października 2011 | linkuj Az mi ciarki przeszly na mysl tych jaskin...
funio
| 16:46 wtorek, 11 października 2011 | linkuj Mogę tylko pomarzyć o takim duecie
| 08:06 wtorek, 11 października 2011 | linkuj W zawodach, w których startuje Krzara, stworzyliście swoisty team :)
Robisz piękne fotki, więc nic dziwnego, że jesteś w ten sposób "wykorzystywana" ;)
| 18:45 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Miło przyjmować gratulacje, choć nie do mnie skierowane :) Dziękuję.
Tymoteuszko - to kamieniołom Kielniki. Mieszczą się tam dwie jaskinie; jedna w samym kamieniołomie, druga tuż przy nim, tzw "Magazyn".
funio
| 18:25 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Graty dla Krzysztofa!:))
| 12:22 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Gratulacje dla Krzary.
Tą ścieżką dla nording walking w sieroniu br. zapuściłam się rowerem. Pamiętam, że jechałam koło jakiegoś kamieniołomu za Olsztynem. Nawet było ciekawie. Pozdrawiam.
Anwi | 06:12 wtorek, 4 października 2011 | linkuj :D :D :D
| 05:59 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Tytuł wpisu przypomniał mi, jak to kiedyś, korzystając z dobrodziejstwa korespondencji seryjnej w edytorze tekstów, wysłałam księdzu proboszczowi zaproszenie na imprezę szkolną. W tekście było "zapraszam ...z osobą towarzyszącą". Straszna wpadka ;)
| 21:33 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Dzięki Iwonko.
Ciekawe kiedy Jaskinia Maurycego otworzy przed nami swoje podwoje.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lisze