Niradhara i Kajman w Złotym Potoku

Sobota, 1 października 2011 | dodano: 01.10.2011

Miłe spotkanie ze znakomitymi bikestatsowiczami z Kobiernic.
Zanim do niego doszło Krzysiek odbył trening w Olsztynie przed jutrzejszymi zawodami.
Podczas treningu przykre zdarzenie. Ja odjechałam nieco dalej rowerem, a Krzysiek idąc z kijkami spostrzegł, że las płonie. Od razu zgłosił sprawę straży pożarnej. Reakcja była błyskawiczna. Zaraz usłyszeliśmy syreny. Jedne, drugie, trzecie... Zawróciłam, żeby spotkać Krzyśka, i ja usłyszałam trzaski, poczułam swąd spalenizny i ujrzałam dym ponad lasem.

Zdjęcie powyższe zrobiliśmy już później, z oddalenia.
Wróciliśmy do Olsztyna, stamtąd telefon do Eli i szybki przejazd do Złotego Potoku.

Z Elą i Piotrem spotykamy się w Alei Klonowej.

Krótka pogawędka i ruszamy zwiedzać to, co w okolicy najładniejsze- wapienne ostańce, jaskinie, urokliwe źródełka, stare bukowe lasy.

Pogoda była wspaniała, prawdziwie złota, ciepła i słoneczna jesień. Mam nadzieję, że wszyscy miło będziemy wspominać przejażdżkę po Złotym Potoku i Ostrężniku.

Anwi | 05:45 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Dziękuję za podziękowania.
Tymoteuszko- przyjeżdżaj, daleko nie masz. Chętnie Cię poznam i może wspólnie trochę pokręcimy.
funio
| 21:23 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Wszyscy dziękuja ,to ja też:)
| 20:39 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Wielkie dzięki za wszystko! Bez Was nie zobaczylibyśmy tylu ciekawych rzeczy!
Najcudowniejsze ze wszystkiego jest jednak Wasze towarzystwo :) Jesteś, Iwonko, pełna ciepła i uroku :) Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia :)
| 09:16 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Ja też chce, ja też, do Złotego Potoku. Bardzo miło wspominam mój pobyt tam, w sierpniu tego roku. Anwi, zazdroszczę Ci tych pięknych okolic.
k4r3l
| 22:40 sobota, 1 października 2011 | linkuj przyjemne miejsce wybraliście na spotkanie :) urokliwa alejka :)
| 21:03 sobota, 1 października 2011 | linkuj Dzięki za wspólną wycieczkę:)
Pewnie, że będziemy bardzo miło wspominać:)
Ja dalej męczę się nad wpisem:(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiek