Żółte rudbekie na Zielonym Wierzchołku

Sobota, 30 lipca 2011 | dodano: 01.08.2011

Oczywiście mowa o L.G.D. Zielony Wierzchołek Śląska.
Tym razem przeszli sami siebie. Wielkie brawa. Dwudniowy rajd od źródeł do ujścia Liswarty do Warty. Świetny pomysł, znakomicie zaplanowany i przeprowadzony, a do tego wszystko za darmo: koszulki, czapki, mapy, pięknie wydane przewodniki, jedzenie (przepyszne!), noclegi. Ja chcę być tak rozpieszczana.

Zaczęliśmy przy źródłach w Mzykach.( Mzyki - to prawie jak Muzyki)
Następny postój w Boronowie, w pięknym, drewnianym kościele. Tu byliśmy umówieni z księdzem, który bardzo ciekawie opowiadał nam o tym kościele i swoich działaniach.

Chrystus na krzyżu z kościoła w Boronowie.

Za Boronowem piękną aleją dębową pojechaliśmy obok stawów i dalej obok hodowli danieli i dzików.

Niedawno spotkałam dziki na wolności, teraz spojrzenie zza krat.

Ja jestem z lasu.

Oczywiście jechaliśmy wzdłuż Liswarty obserwując jak robi się coraz szersza, a na brzegach Rosną wierzby i żółcą się rudbekie.

W rezerwacie Cisy nad Liswartą strumyk, który zasili tę rzekę.

A to cisy z rezerwatu. Te akurat przygłuszone przez topole.

Przed starym młynem w Klucznie znów żółte rudbekie. Te kwiaty zdominują całą wycieczkę.

Drobny postój. Yacek zaprasza na kolejną wycieczkę, tym razem organizowaną przez Bractwo Kuźnic.
Zakończenie dnia w "Przystani" w Przystajni. Tu jemy, śpimy, poznajemy się. Jest naprawdę miło.

czecho
| 11:23 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Widząc tytuł, zastanawiałem się co to są rudbekie. Teraz już wiem, że to piękne kwiaty.
Świetny rajd, fajnie, że są ludzie którzy organizują coś takiego.
| 20:26 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Swietna inicjatywa, nie wiedziałem o tym:(
Yacek
| 16:56 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj O , i ja się znalazłem na obrazku. Fajnie! Było super!
| 17:55 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj Proszę uprzejmie: Lokalna Grupa Działania http://www.lgd-klobuck.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=281&Itemid=9 Zielony Wierzchołek Śląska w ubiegłym roku była organizatorem cyklu ośmiu wycieczek rowerowych po okolicznych gminach. Wycieczki bardzo udane, współfinansowane przez UE mają kontynuację w tym roku. Pierwszy rajd właśnie się odbył. Następna wycieczka prawdopodobnie 13 VIII. Informacje będą zamieszczane na stronie LGD "Zielony Wierzchołek Śląska".
angelino
| 20:50 czwartek, 4 sierpnia 2011 | linkuj fantastyczna impreza, chcę więcej informacji!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza