Sokole Dziury

Niedziela, 30 stycznia 2011 | dodano: 30.01.2011

Dziś wybraliśmy się z Krzarą w Sokole Góry, wyszukać najłatwiejsze dziury do zaliczenia.

Górki też były po drodze. Po cienkiej warstwie śniegu jechało się całkiem nieźle. Na zdjęciu skała Pielgrzym.

Głównym celem była Jaskinia Olsztyńska, której wejście zdobią piękne sople o tej porze roku.

Jaskinia to nie tylko skały i woda. Tam jest sporo żywych istot. To jakiś owadzi kokon. Może ćmy?

A to ćma ozdobiona błyszczącymi kroplami wody.

Pajęczynka na sklepieniu jaskini.

Wyjście z Jaskini Olsztyńskiej.

W drodze z jednej jaskini do drugiej cieszyliśmy oczy tym, co na powierzchni.

To już Jaskinia Komarowa. Łatwa, niewielka. Zimą pięknie ozdobiona lodową firanką.

Dzisiejsza wycieczka obfitowała w jaskiniowe, lodowe twory. Taką ją zapamiętam.

Abovo
| 16:13 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj Piękne, bajkowe, fantastyczne zdjęcia:-) Gdy się na nie patrzy, zima nie jest taka ponura:-D Cieplutko pozdrawiam:-))
| 06:55 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Kajmanie - Muszę w tym roku trochę tej Słowacji pozwiedzać.

Arnoldziku- Sztolnię Czarnego Pstrąga też mam w planach na ten rok .

Alistar- Martwi mnie cisza na Twoim blogu, obawiam się, że zdrowie znów Ci nie dopisuje.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających.
| 21:00 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Nigdy nie widziałam równie pięknej firanki! :)
Świetne te jaskinie :)
Arnoldzik
| 20:13 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Podobne klimaty miałem okazje "penerzyć" ( eksplorować ) będąc swojego czasu w okolicach Tarnowskich Gór. Sztolnia Czarnego Pstrąga i kopalnia złóż srebronośnych zapisała mi się w pamięci dość wyraźnie. Pozdrawiam ;)
ememka
| 00:22 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Super lodowe stalagmity na ostatnim zdjeciu;) Cos wspanialego!
| 06:03 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj Dawno temu, jeszcze w czasach licealnych, należałam do klubu speleologicznego i zamieszczone przez Ciebie fotki wywołały wiele sentymentalnych wspomnień. Dziękuję :)
sikorski33
| 22:51 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Dzięki Twoim Fotoreportażom z wycieczek rowerowych, można naprawdę poznać wiele pięknych zakątków naszego kraju:) Fotki jak zwykle świetne.
| 21:57 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj W Demänovskej Dolinie na Słowacji jest jaskinia lodowa. W lecie nic specjalnego, ale do połowy czerwca fantazja:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arzwe