Masa i kiełbasa

Czwartek, 30 grudnia 2010 | dodano: 30.12.2010

W ciągu dnia zakupowo, wieczorem Masa rowerowa.

W tym miesiącu wyjątkowo Masa odbyła się w czwartek, nie w piątek ze względu na Sylwestra.

Pomimo mrozu stawiła się grupa 16 rowerzystów.

Była dziewczyna w cienkich rajstopach. Podobno nie było jej zimno.

Byli też bardzo młodzi chłopcy, całkiem nieźle przygotowani na takie warunki pogodowe, jak dziś.
Masa bardzo udana, wesoła, na koniec złożyliśmy sobie życzenia i do domu.

Kategoria po mieście

| 16:46 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj 16 osób to całkiem nieźle jak na mróz i prawie koniec roku :)
Anwi, życzę Ci wiele radości w Nowym Roku, i to nie tylko rowerowej :)
jeziu
| 15:53 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Również życzę wielu radosnych chwil spędzonych w siodle :) oraz szalonej zabawy dzisiejszego wieczoru :)

PS. zdjęcie łańcucha postaram się dodać najpóźniej w niedzielę ;) i może uda mi się "ukraść" komuś zdjęcia z masy ;)
| 08:15 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Na widok rajstopek zrobiło mi się zimno
dziewczyna w cienkich rajstopac | 06:00 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj nie było mi zimno, po spodem miałam jeszcze jedną parę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo