Z cyklu "Dookoła Zielonego Wierzchołka Śląska" - gmina Opatów

Niedziela, 27 czerwca 2010 | dodano: 27.06.2010

Po wczorajszym długim dystansie dzisiejsza wycieczka była w pełni wypoczynkowa. Jedynie obolałe siedzenie dawało o sobie znać w drodze do i z Opatowa.
Niemal od początku organizatorzy rozpieszczali nas poczęstunkami. Był chleb pieczony we własnym piecu, pyszny smalec, kapuśniak, truskawki, napoje.

Nie zabrakło też atrakcyjnych miejsc do zwiedzania. Wędrowaliśmy wśród pól do rezerwatu na Górze Opatowskiej.

To zdjęcie z kamieniołomu. W pobliżu rosną dziewięćsiły, wielka rzadkość poza górami i znajduje się interesujący wapiennik.

| 14:21 środa, 30 czerwca 2010 | linkuj ...prawdziwy chleb ze smalcem... jestem głodna ;) Anwi, narobiłaś mi apetytu... ;)
Fajne macie te wycieczki :)
jeziu
| 11:14 środa, 30 czerwca 2010 | linkuj Zazdroszczę - już kilka razy zbierałem się na te wycieczki - niestety przyjdzie mi jeszcze poczekać ;/
pozdrawiam
| 06:03 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj Ruszyłam na tą wycieczkę trochę dla tego chleba ze smalcem, bardziej z powodów towarzyskich, ale głównie dlatego, że wreszcie, po kolejnym deszczowym tygodniu zrobiła się piękna pogoda. Wy macie ogród i mieszkacie w cudownym miejscu. Dla mnie zostać w mieście, w mieszkaniu w bloku, to już ostateczność.
| 21:28 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Wycieczka rowerowo-gastronomiczna :)
| 21:10 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Podziwiam, że po takim dystansie zdobyłaś się jeszcze na taką wycieczkę

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cyowe