Do pracy i z powrotem

Wtorek, 26 stycznia 2010 | dodano: 26.01.2010

Ul. św.Rocha rankiem. Można by odnieść wrażenie, że to bardzo wczesna lub bardzo późna pora dnia. Jednak nie - było nieco przed dziewiątą. Niektórzy twierdzą, że fotografia to sztuka kłamstwa. Pewno często słodzimy naszą rzeczywistość i może dlatego tak wciąga tworzenie tych naszych blogów i powracanie raczej do zdjęć niż do rzeczywistych wspomnień.

Kategoria po mieście

| 11:06 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Podobno z tymi rzeczywistymi wspomnieniami to nie taka prosta sprawa... z przeprowadzonych badań wynika, że pamiętamy nie tyle fakty, ile naszą ich interpretację ;) W tej sytuacji fotka, nawet "posłodzona", jest bliższa faktom niż to, co pamięta nasz mózg ;)
| 21:57 wtorek, 26 stycznia 2010 | linkuj cykasz fotkę, piszesz relację - chcesz na jak najdłużej utrwalić miłą chwilę dla oka, ucha, serca.
| 20:19 wtorek, 26 stycznia 2010 | linkuj "Odbierz przeciętnemu człowiekowi jego kłamstwo życia, a wziąłeś mu zarazem całe szczęście." - to słowa Henryka Ibsena ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi