Jaś nie dojechał.

Sobota, 16 stycznia 2010 | dodano: 16.01.2010

Chciałam pojechać do Olsztyna. Najbardziej banalny kierunek jaki może obrać częstochowski rowerzysta.
Pojechałam koło huty. Ślisko jak diabli - pocieszałam się, że to tylko taki kawałek.

Miało być tak pięknie...

Gdy wjechałam w las już nie było ślisko.

Niestety przeciążone i połamane drzewa tarasowały ścieżkę.

Nieco przestraszona tym widokiem zrobiłam w tył zwrot i ruszyłam z powrotem. Po drodze jeszcze załatwiłam zakupy w Tesco. I tyle.

djk71
| 09:45 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj Aż się boję jak dziś będzie u nas w lesie.
W niektórych regionach kraju ponoć wprowadzili zakazy wstępu do lasu w związku z niebezpieczeństwem łamania się gałęzi...
Darecki
| 23:20 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Miało być pięknie i było co widać ze zdjęć :)
| 18:57 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj To jakieś ekstremum!!! Bieg z przeszkodami i to po śniegu!!! Podziwiam:)
| 18:27 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Trasa najlepiej nadaje się na bieg przez płotki ;P

Anwi, jestem Ci bardzo wdzięczna za słowa o przyjaznych sercach. To naprawdę pomaga :)
feels3
| 17:50 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Te zwalone drzewa to niestety teraz norma. Sam ostatnio widziałem jak jedno przewracało się obok mnie. Śnieg jest ciężki i to robi swoje.
| 17:05 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Bardzo ładnie z Twojej strony. Zwłaszcza, ze jutro oboje z tego skorzystamy :-)
| 16:51 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Właśnie take zawalone, leśne ścieżki oczyszczałem dzisiaj z siekierą. Przygotowywaliśmy trasy na biegówki.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie