Mega Orbita

Niedziela, 2 sierpnia 2009 | dodano: 02.08.2009

Z Częstochowy ruszyliśmy w czwórkę: Krzara, Jurczyk, Lukas i ja. W Cykarzewie dołączył Boguś i KSV a w Rzerzęczycach Krydus. Świetna ekipa choć bardzo się od siebie różnimy, tak wiekiem jak i oponami ;-) Upał bardzo dokuczał, ale dało radę. Jest satysfakcja i pozytywnie podkręcony nastrój.

Zaczynamy Orbitę © anwi

Słońce praży © anwi

Porównujemy opony © anwi

Humory dopisują © anwi

Tutaj kółko się zamknęło © anwi

Chwila odpoczynku i wracamy do Częstochowy © anwi

Boguś L. | 08:11 piątek, 7 sierpnia 2009 | linkuj Start na Superorbitę zachodnią (przecież nie wschodnią) w niedzielę 9 sierpnia godz. 7.00. Promenada Niemena.
Pozdrawiam.
Boguś L. | 10:01 środa, 5 sierpnia 2009 | linkuj Tak mi się spodobała Megaorbita, że już opracowałem tzw. Superorbitę wschodnią. Planuję ją przejechać w sobotę lub w niedzielę.
150 km. 75 % asfalt, 25% teren. Trasa łatwa.
Częstochowa-Kuźnica Kiedrzyńska-Ostrowy zalew-Borowa - Zawady - Danków - Krzepice - Podłęże Szlacheckie - Kucoby - Ciasna - Pawełki - Kochcice - Lubliniec - Piłka - Koszęcin - Babienca - Kamienica Śląska - Rudnik Wielki - Kamienica Polska - Osiny - Zawodzie - Słowik -Kręciwilk- Częstochowa.
Co Wy na to.
krydus
| 19:06 poniedziałek, 3 sierpnia 2009 | linkuj fajna fotorelacja, gratuluję :)
| 19:03 poniedziałek, 3 sierpnia 2009 | linkuj Za naszych, szkolnych czasów to byłaby piątka z plusem
lesiowaty91
| 20:30 niedziela, 2 sierpnia 2009 | linkuj gratulacje;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa