Skręt w prawo

Niedziela, 19 lipca 2009 | dodano: 19.07.2009

Tęcza była na końcu lecz zdominowała całą wycieczkę. Rano pociągiem pojechaliśmy do Ozimka. Stąd do Kamienia Śląskiego gdzie mieści się pałac, pięknie odrestaurowany wraz z otaczającym parkiem i zabudowaniami. Sama wieś także wyjątkowo zadbana. Dalej - Krapkowice - wiele zabytków, także w okolicznych wsiach, jest co zwiedzać, niestety czasu mieliśmy niezbyt wiele, a do domu daleko. Wracając zawadziliśmy o Imielnicę, Strzelce Opolskie, Krupski Młyn, Lubliniec i Koszęcin. Pod koniec zmoczył nas deszcz, ale tę drobną niedogodność wynagrodził piękny widok tęczy towarzyszący nam prawie do samego domu.

Po mokrym asfalcie koła dobrze niosą © anwi

Pałacowa sadzawka © anwi

Kopalnia wapienia © anwi

Krapkowice © anwi

Zamek w Krapkowicach © anwi

Ruiny zamku w Strzelcach Opolskich © anwi
Skręt w prawo © anwi

krzara | 12:33 wtorek, 21 lipca 2009 | linkuj Coś wiem na ten temat. Jak nie pokręcisz dłużej powyżej 35 to masz ją na kole.
Yacek
| 07:15 wtorek, 21 lipca 2009 | linkuj Nie wierzcie Iwonie! Ambicji sportowych może i ma ale niejeden facet za nią nie nadąży!
| 22:38 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj Nie wpisuję prędkości średniej bo mój licznik jej nie wykazuje. Także dlatego że nie mam ambicji sportowych, choć przyznaję że lubię czasem dać sobie w kość :-)
wiol18a
| 21:35 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj czemu nigdy nie wpisujesz prędkości średniej?
karla76 | 06:39 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj pięknie wyszła:)
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ibezm