Uroczysko Bogdaniec

Poniedziałek, 11 czerwca 2018 | dodano: 11.06.2018

Pozazdrościłam Skowronkowi, gdy tylko zobaczyłam tytuł jej wpisu: http://skowronek.bikestats.pl/1679599,Uroczysko-B...
Oczywiście nie pozazdrościłam całej wycieczki bo tak trudny teren w takiej ilości raczej mnie przeraża niż wywołuje zazdrość. Zauroczyła mnie nazwa "Uroczysko Bogdaniec". Postanowiłam też tam pojechać, poprosiłam ją  o wskazówki i otrzymałam niezwykle jasny i dokładny opis drogi. Pozostawało tylko wsiąść na rower i popedałować. Na miejscu puknęłam się w czoło - przecież ja tu bywałam i to nie raz, jednak raczej zimą na pieszych wycieczkach. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że na moich mapach widnieją nazwy: Góra II, Góra III, Grabowa Droga. Owszem jest Bogdaniec ale nie uroczysko a miejsce gdzie znajduje się leśniczówka.
Tak czy inaczej teren jest urokliwy rzeczywiście a Skowronkowi zawdzięczam pomysł na bardzo udaną wycieczkę :)

Skałki w Uroczysku
Skałki w Uroczysku © anwi

W Uroczysku Bogdaniec
Uroczysko Bogdaniec © anwi

Ciekawy grzyb na drzewie
Ciekawy grzyb na drzewie © anwi

Skowronek
| 07:31 piątek, 15 czerwca 2018 | linkuj Tak to bardzo przydatne mapy: www.mapy.cz
Możesz też łatwo wysyłać im zdjęcia z danego miejsca i w ten sposób uzupełniać atlas swych okolic :)
Piach... No cóż, na Jurze woda ucieka w świat podziemnych korytarzy i dlatego na powierzchni jest sucho...
| 21:11 czwartek, 14 czerwca 2018 | linkuj Co do piasku, to nie obiecuję ;) ale gdybyś miała chęć z przyjemnością tam się z Tobą wybiorę.
| 09:33 czwartek, 14 czerwca 2018 | linkuj To Ci dopiero. Korzystacie z czaskich map? Niesłychane. Sama bym się tam wybrała, bo nie widzę na zdjęciach ani grama piachu ;)
| 20:03 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Podoba mi się ta nazwa. Będę ją lansowała ;)
Skowronek
| 19:49 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Twoje zdjęcia lepiej oddają urok tego miejsca. A tak poetycką nazwę nadali mu... Czesi. Figuruje na ich mapach, z których korzystamy:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa byloi