Dziesięć lat

Niedziela, 30 kwietnia 2017 | dodano: 01.05.2017

Krzysiek nad Wiercicą

Tyle czasu minęło odkąd się poznaliśmy z Krzyśkiem. Ile razem przejechaliśmy kilometrów? Nie wiem - dużo, na pewno dużo i świetne były te nasze wycieczki. Może teraz jest ich mniej i mniej nowych miejsc poznajemy ale wciąż bardzo mnie cieszą i dodają mojemu życiu smaku i barw.

Dlatego, Krzysiu , dziękuję za te dziesięć lat i mam nadzieje, że jeszcze wiele wspólnego rowerowania przed nami :)

Dzisiejsza wycieczka w zamierzeniu miała powtórzyć tę pierwszą wspólnie odbytą trasę, jednak czerwony szlak okazał się nieprzejezdny, gdyż zbyt wiele było na nim drzew powalonych przez niedawną klęskę mokrego śniegu. Nieco inną drogą lecz dojechaliśmy do Złotego Potoku, gdzie nad Amerykanem powspominaliśmy jak to było wtedy i jak wiele od tego czasu się zmieniło.

| 14:59 piątek, 5 maja 2017 | linkuj Iwonko, o ileż radośniej żyć, działać no i rowerować mając tak oddanego przyjaciela jak Ty. Dzięki za wspólne wypady, uśmiech, wsparcie w trudniejszych chwilach. Dziękuję też wszystkim, którzy nam dobrze życzą.
| 16:15 czwartek, 4 maja 2017 | linkuj Dziękuję Karolinko!
| 12:58 czwartek, 4 maja 2017 | linkuj Kolejnych wspólnie przejechanych tysięcy kilometrów Wam życzę.
| 19:23 środa, 3 maja 2017 | linkuj Jesteście wspaniałą rowerową parą :) Wielu pięknych kilometrów Wam życzę :)
| 07:59 środa, 3 maja 2017 | linkuj Dziękuję, fajny pomysł :)
nahtah
| 06:57 środa, 3 maja 2017 | linkuj Rocznica w sam raz na księgę zdjęć z najciekawszych wypraw, pamiątka na deszczowe dni - gratulacje.;)))
| 04:57 wtorek, 2 maja 2017 | linkuj Voit - dziękuję :)
MichalD - dzięki. Wiem o tych zmianach między innymi dzięki Tobie :)
MichalD
| 17:53 poniedziałek, 1 maja 2017 | linkuj Wielu udanych wyjazdów życzę.
Z jednej strony - im więcej się jeździ tym trudniej w bliższej czy dalszej okolicy o nieznane miejsca, ale...
Nasz region zmienia się strasznie szybko i to co znaliśmy dobrze 6-10 lat temu dziś może wyglądać zupełnie inaczej.
voit
| 13:11 poniedziałek, 1 maja 2017 | linkuj Piękna rocznica. Życzę jak najwięcej kilometrów przejechanych razem i wielu wspaniałych nowych odkrywanych miejsc. Pozdrawiam :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eraln