Wzgórze Cegielnia

Niedziela, 9 kwietnia 2017 | dodano: 12.04.2017

Ruiny zamku

Skałki w Olsztynie

Pojechaliśmy do Olsztyna z Krzyśkiem. Na wzgórzu Cegielnia zostawiliśmy rowery. Krzysiek rozpoczął swój trening biegowy, ja spacerowałam w nadziei na spotkanie jaszczurek. Być może byłyby, gdyby słońce wyszło zza chmur. Nieważne, miejsce piękne, wciąż mi się nie znudziło i już pewnie nie znudzi :)

Krzysiek trenuje
Krzysiek trenuje © anwi

Roślinki na skale
Ja podglądam roślinki © anwi

| 08:28 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj Piękne jurajskie skały/widoki. Z pewnością codziennie wyglądają inaczej :)
Pozdrawiam świątecznie.
| 15:56 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Mnie też Jura śni się po nocach i zawsze są to miłe sny.
Wesołych Świąt życzę :)
nahtah
| 07:16 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Pierwsza fota śni mi się po nocach, Jura Krakowsko-Częstochowska to moje marzenie na rowerową wycieczkę, kiedyś je zrealizuję, puki co, miło popatrzeć.:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tylem