Gąszczyk

Niedziela, 5 marca 2017 | dodano: 05.03.2017

Nie planowałam dziś wyjazdu. Wczoraj trochę pojeździłam a prognozy na dziś głosiły, że ma być pochmurnie z drobnymi opadami. Jednak wbrew zapowiedziom od rana było słonecznie, niebo błękitne, gdzieniegdzie białe obłoczki, nabrałam więc chęci na rower.
Na myśl przyszedł mi pobliski rezerwat (czy też może raczej planowany rezerwat) Gąszczyk.

Rezerwat Gąszczyk

Po dotarciu na miejsce stwierdziłam, że zapomniałam już jakie tu są stromizny i że rower bywa utrudnieniem a nie ułatwieniem. Zbyt długo tu więc nie zabawiłam i postanowiłam przejechać się do Mstowa.

Na Przeprośnej Górce

W drodze powrotnej znów zahaczyłam o ten Gąszczyk. Oj, kusi mnie on, ale bez roweru.

Ścieżka nad Wartą

| 14:57 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj anwi - tylko nie zgub roweru, tak jak ja kiedyś na zawodach. Już dwa razy Bociana szukałam, szukałam i szukałam.
| 06:14 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj Jest jeszcze inna możliwość - podjechać rowerem i zabunkrować go w krzakach. Może tak zrobię, ale poczekam aż trochę się zazieleni.
| 15:32 poniedziałek, 6 marca 2017 | linkuj Zatem zabierz kijki ze sobą i w drogę.
Osobiście takich stromizm nie lubię, a tym bardziej na rowerze.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ionag