Pora wracać

Niedziela, 17 kwietnia 2016 | dodano: 18.04.2016

A dawno mnie tu nie było.
Nie znaczy to, że wcale się nie ruszałam. Trochę chodziłam o kulach, trochę z kijkami, trochę udawałam, że jeżdżę. Myślałam sobie - z czym na bikestats? - tutaj robi się coraz bardziej sportowo a ja zmierzam w stronę wręcz przeciwną . Jednak wciąż tu zaglądałam - i na nowe, ciekawe wpisy i na swoje własne, stare, może nie tak ciekawe ale dla mnie będące kopalnią miłych wspomnień. Warto więc dorzucić trochę świeższego materiału do wspominania.
Kilometry są z dnia dzisiejszego, fotki - różnie.
Olsztyn poraz tysięczny
Olsztyn po raz tysięczny © anwi
Nowa rzeźba na rynku w Olsztynie
Nowa rzeźba na rynku w Olsztynie © anwi
Rozchodnik
Rozchodnik © anwi

ibby
| 17:35 środa, 22 czerwca 2016 | linkuj Super, że wróciłaś. Mchy są cudowne tzn.zdjęcie wykonane przez Ciebie. Pozdrawiam
| 09:59 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj Zdjęcie tego śniadania nie jest zbyt udane. W rzeczywistości było jeszcze przyjemniej - siedzieliśmy na Balikowej Skale nad Wartą a wokół kwitły przylaszczki :)
| 08:58 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj Miło ponownie Cię Iwonko tutaj "usłyszeć i zobaczyć" :)
Nie martw się, ja też mało jeżdżę w tym roku, choć brzydkiej aury było w tym roku niewiele.
Są sprawy ważne i ważniejsze :)
Jak zwykle zdjęcia roślinek zachwycają, ale najbardziej zachwycił mnie biały obrus na ziemi i wielkanocne śniadanie.
| 05:49 czwartek, 21 kwietnia 2016 | linkuj To się nazywa pech :(
| 20:15 środa, 20 kwietnia 2016 | linkuj To ja teraz na trochę odstawiam rower. Tak ze dwa miechy.
| 16:57 środa, 20 kwietnia 2016 | linkuj Dziękuję andjas :)
Do zobaczenia na szlaku !
andjas
| 17:27 wtorek, 19 kwietnia 2016 | linkuj Gratuluję powrotu i dużo zdrowia !
| 08:28 wtorek, 19 kwietnia 2016 | linkuj Abovo, voit - do zobaczenia! Dzięki za ciepłe słowa :)
marusia - dzięki :)
Olsztyn koniecznie trzeba zaliczyć póki całkiem się nie skomercjalizuje.
A razem z nim Góry Towarne, Sokole, Lipówki...
marusia
| 22:34 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Piękne makro rozchodnika. A na zamek w Olsztynie muszę kiedyś zajechać. Nigdy tam nie byłem...
Abovo
| 21:10 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Witaj Iwonko:-) Jak dobrze, że wróciłaś. Znów będzie barwnie na BS. Bardzo się cieszę! Do zobaczenia
voit
| 20:24 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Iwonko, fantastycznie że znowu widzimy nowe wpisy. I te zdjęcia, jak zawsze przepiękne.
Do zobaczenia na rowerku :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orobs