Krzara - reaktywacja

Niedziela, 1 czerwca 2014 | dodano: 02.06.2014

Krzara bez gipsu
Po dłuższej przerwie, spowodowanej złamaniem, znowu wycieczka z Krzyśkiem. Niedaleko, z oczywistych względów, lecz bardzo przyjemnie.
Nenufary na stawie
Blachownia, Cisie, Jezioro, trochę nieznanych nam zakątków, trochę miejsc znanych i lubianych. Słońce, spokój, dużo zieleni, kondycja Krzyśka świetna.
Lilia wodna
Kijanki © anwi
Źródełko i kapliczka św. Huberta
Źródełko i kapliczka św. Huberta © anwi

| 17:51 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Moi drodzy, dzięki za dobre słowo. Miło, że tu zaglądacie.
Gościu Lu - To mój blog - Anwi, nie Krzary. Oczywiście przekażę mu Twój komentarz :)
Gość | 16:25 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Krzara, od dwóch lat zaglądam na Twojego bloga. Szacun dla Ciebie za fantazję, kondycję, radość życia i pozytywne zakręcenie. Lu.
Abovo
| 21:25 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj Uwielbiam lilie wodne - piękne kwiaty :-D
markon
| 20:13 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj i jak zwykle piękne foty :cP
| 16:58 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Zamiast ciacha i pywa to ja Ci powinnam kamieni do plecaka nawrzucać :(
| 16:42 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Dzięki Iwonko za wcielenie się w Anioła Stróża dla kuternogi. Tylu postojów i takiego reżimu w pilnowaniu dopuszczalnej prędkości jazdy sam bym sobie nie narzucił. Do tego ciacho i pywo od Anioła to okoliczności, w których szybciej wraca się do zdrowia.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nekzz