Dzień Flagi

Czwartek, 1 maja 2014 | dodano: 02.05.2014

Kamieniołom na Górze Chełmo
Wybraliśmy się z Grześkiem i z Jurkiem do Przedborskiego Parku Krajobrazowego. Jak każda wycieczka z Grześkiem i ta obfitowała w atrakcje turystyczne. Nie będę jednak opisywała ich wszystkich. Niech Ci, którzy zechcą się tu wybrać mają co odkrywać ;)
Kamieniłom piaskowca, góra Chełmo
Dla mnie z pewnością największą atrakcją była Góra Chełmo ze wspaniałymi kamieniołomami piaskowca.
Dwór w Sokolej Górze
Zachwycił mnie także dworek w Sokolej Górze, otoczony pięknym parkiem z uroczą aleją kasztanowców.
Zza drzew widoczna stara lodownia
Z alei widać starą lodownię.
W Przedborzu dokonaliśmy "odkrycia" (jak dla mnie). Otóż dowiedzieliśmy się, że są tam ruiny zamku kazimierzowskiego.
Pozostałość po zamku kazimierzowskim w Przedborzu
No, może niezbyt okazałe, ale są!
Ruiny zboru ariańskiego w Łapczynej Woli
Kolejny gwóźdź programu - ruiny zboru ariańskiego w Łapczynej Woli.
Po drodze piękne widoki, pogoda cudna, świeża wiosenna zieleń, zastanawiało mnie tylko skąd mi się przyplątał ból głowy (pewnie starość- myślałam). Rzecz się wyjaśniła nazajutrz, gdy poszłam do pracy, otóż okazało się, że jestem biało-czerwona, a dokładniej czoło mam w połowie białe a w połowie spieczone na raczka. Może jednak powinnam częściej patrzeć w lustro?

Joasia S | 07:21 poniedziałek, 12 maja 2014 | linkuj Serdeczne dzięki za plan wycieczki , miała byc celem podrózy w niedziele 11 05 , ale pogoda popsula nam szyki. Wybraliśmy pobliższe okolice Pawełki, rożaneczniki jeszcze nie kwitną, ale odwiedzajac stare kąty natknęliśmy się na stara fabryke fajek w Zborowskim. Widze że okolice Przedborza ciesza sie powodzeniem, napewno niedługo je odwiedzimy. Hej
| 06:43 niedziela, 11 maja 2014 | linkuj Joasiu- oto plan wycieczki:
-start spod kościoła w Maluszynie, gdzie zaparkowaliśmy samochód
-Odrowąż z remontowanym dworkiem
-Wielgomłyny, klasztor i sanktuarium
-Niedośpielin, kościół drewniany
-Góra Chełmo, kamieniołomy, grodzisko, rezerwat przyrody
-wieś Chełmo, pałac, park, stara gorzelnia, kościół
-Sokola Góra, dwór
-Przedbórz, oczywście kościół, skansen, ruiny zamku
-powrót piękną trasą przez Jabłonną, Brzostek, potem szlak, który urwał się na zaoranym polu
-rezerwaty przyrody:Bukowa Góra, Murawy Dobromierskie
-ruiny zboru w Łapczynej Woli
-stawy w Ciężkowiczkach
Maluszyn
Gość | 17:30 piątek, 9 maja 2014 | linkuj Ciekawe okolice oraz jak zawsze piękne fotki , a dokładniej gdzie ta trasa biegła, może jakiś plan wycieczki ?, bo szukam nowych miejsc, a tam nie byliśmy . Joasia S.
| 13:12 poniedziałek, 5 maja 2014 | linkuj O, widzę "znajome mi zakątki" ;)
Zapraszam dalej na północ Sulejowski PK i wschód Spalski PK.
Co do Dnia flagi ;), też takową nabyłam, tylko że na ręcach, trochę dziwna ta flaga, bo zaczyna swędzić :p
Pozdrawiam.
| 06:25 poniedziałek, 5 maja 2014 | linkuj Anetkas - Dzień Flagi zobowiązuje :), ale dziewczyno miła - bez "paniowania" proszę, tutaj wszyscy jesteśmy na ty.
anetkas
| 18:17 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Super wycieczka :)
A co do czoła, to sa to barwy patriotyczne więc jest Pani usprawiedliwiona hihiihih :)
Pozdrowienia :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mawia