Kolorowe ptaki zumby

Sobota, 21 września 2013 | dodano: 23.09.2013

Do Lgoty Murowanej pojechaliśmy z Krzyśkiem. Po drodze było jeszcze zwiedzanie sanktuarium w Mrzygłodzie, smaczny posiłek w Czarcim Młynie i zlokalizowanie Jaskini Piaskowej na Górze Sowiniec.

W Lgocie odbywało się bicie rekordu Polski w tańcu zumba.
Na miejscu prędko spotkaliśmy Mariolę i Łukasza, dzięki którym tu trafiliśmy. Wkrótce dołączył do nas Siwuch na rowerze.
Pogoda jesienna, ciemne chmury, chłodno, jednak wkrótce o tym zapomnieliśmy. Tancerze szybko rozgrzali tłum.

Zanim zebrała się odpowiednia liczba osób kolejni trenerzy dzielili się z nami swoimi umiejętnościami i szaloną energią.

Zumba w Lgocie © anwi

Nawet jakaś para młoda wraz z orszakiem ślubnym przyłączyła się do bicia rekordu.

Dziewczyny tańczą zumbę © anwi

Rekord został pobity, a w nas pozostało szczere, ciepłe uczucie dla wszystkich zumbiarek i zumbiarzy, zumbofanek i zumbofanów, zumbofilek i zumbofili, zumbolożek i zumbologów, amen.

| 08:01 środa, 25 września 2013 | linkuj Optymistycznie kolorowe :)
| 17:45 wtorek, 24 września 2013 | linkuj Tam było mnóstwo kamer i aparatów, na pewno gdzieś nas sfotografowano. Wolałabym jednak siebie na tych zdjęciach nie oglądać :(
markon
| 15:03 wtorek, 24 września 2013 | linkuj Masz fotkę na której widać, jak Wy "zumbujecie"? :cD
| 14:40 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Regla, Regla, Regla... głośno skandowane gdy Kubanka pojawiała się na scenie. Wulkan energii.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot