Ostatni dzień Zlotówki

Niedziela, 18 sierpnia 2013 | dodano: 20.08.2013

Zwiedzania było mniej, ale była moja ulubiona Góra Leszczyny i zwiedzanie jaskiń: Krzyształowej, Ludwinowskiej, rzut oka na wejście do Brzozowej. Znów wiedza Bolusa była wielce przydatna.
Z pewnością sporą satysfakcję mieli ci, którym udało się wjechać na szczyt góry.

Potem terenem do Ostrężnika i asfaltem do Kamieniołomu Warszawskiego.
Jeszcze przejazd złotopotockimi ścieżkami, pstrąg na obiad i czas na pożegnanie.
Do zobaczenia na rowerowych szlakach!

| 21:32 środa, 21 sierpnia 2013 | linkuj Iwonko, spotkanie jurajskie bikerów to był Twój pomysł. Od dawna leżał Ci na sercu. Wiem jak bardzo zależało Ci aby go nie spalić, aby zaproponować braci rowerowej nasze, ciekawe jurajskie klimaty, trochę atrakcji i zrealizować pomysł do końca. Trafiliśmy na wspaniałych 20 zlotowiczów, trafiliśmy na pogodę. To nam bardzo pomogło. Oboje odczuwamy nutkę niedosytu, że zabrakło na nim wielu naszych przyjaciół z rowerowych ścieżek. Myślę, że innym razem nic im nie przeszkodzi by dołączyć do nas i do starych zlotowiczów.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iasta