Jaskinie, Oaza na pustyni i placek śliwkowy

Sobota, 17 sierpnia 2013 | dodano: 20.08.2013

Drugi dzień Jurajskiej Zlotówki był zdominowany przez jaskinie. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzielił się z nami Bolus, zapalony grotołaz.

Najpierw była Jaskinia na Dupce.

Potem poszukiwaliśmy źródła Oaza na Pustyni Siedleckiej.

Koło kapliczki świętego Idziego spotykamy się z Bolusem i ruszamy w Góry Sokole.

Tutaj jaskiń nie brak.

Ja zostaję przy rowerach. Miło posiedzieć w zacienionym lesie w taki upał jak dziś.

Następnie Jaskinia w Zielonej Górze.

Bolus - grotołaz.

Powrót do Złotego Aleją Klonową.

Na koniec dnia niesamowitą niespodziankę zrobiła nam Danusia zjawiając się najpierw w pięknym stroju ludowym wraz z koleżankami z zespołu pieśni i tańca, a potem z synem, z blachą pysznego ciasta i kontenerkiem piwa. Jeszcze raz: wielkie dzięki!

| 22:24 środa, 21 sierpnia 2013 | linkuj Pozwól, że podbiorę Ci jedyne zdjęcie ze zlotu, które zrobiłaś gospodarzom Góralówki (Pani Zdzisławie i Panu Jerzemu) w towarzystwie artystek zespołu pieśni i tańca "Śmiertny Dąb" (w tym naszej kochanej Danusi). Zdjęcie bezcenne co najmniej za dobrą lampkę czerwonego wina.
surf-removed
| 20:49 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj Browarek i ciasto to dobre zakończenie dnia jaskiniowo-rowerowego ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sukce