Góra Bukowie, Góra Leszczyny

Niedziela, 11 sierpnia 2013 | dodano: 12.08.2013

Krzyż na górze Bukowie.

Kolejny raz objeżdżamy okolice Złotego Potoku. Wiele się zmienia, powstają asfaltowe dróżki tam, gdzie dotąd był rasowy jurajski teren, gdzie indziej fragmenty szlaków wysypują jakimś wstrętnym tłuczniem, aż przykro patrzeć pod nogi.

Pojechaliśmy na Górę Leszczyny, żeby sprawdzić jak wygląda dojście do Jaskini Ludwinowskiej. Byliśmy tam przed dwoma laty w zimowej scenerii. Obawialiśmy się, że latem ścieżki mogą być całkowicie pozarastane. Nie było tak źle.

Przy otworze Jaskini Ludwinowskiej Krzysiek zrobił mi cud-fotkę.

A tu tenże Krzara w świetlistej mandorli patrzy na mnie nieco z góry.

I z dołu dla odmiany, choć nie bez przyczyny. W tym dole mieści się otwór Jaskini Brzozowej, której zlokalizowanie było dla nas dzisiaj czymś w rodzaju premii specjalnej.

| 09:35 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj Nie ma co, piękne miejsce:)
Abovo
| 16:27 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj Iwonko, Twoje zdjecia zawsze wzbudzaja we mnie zachwyt:-)
| 11:36 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Zlot zapowiada się ciekawie. Już nie mogę się doczekać wszelkich recenzji, zdjęć, opowiadań.
Dobrej zabawy, oby pogoda Wam sprzyjała.
surf-removed
| 09:26 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj W życiu bym nie wlazł do żadnej takiej ciemnej dziury, no chyba, żeby to była jaskinia piwna ;)
| 05:40 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj :D :D Nie jestem tak skłonna do poświęceń. Wejście do Jaskini Brzozowej mieści się w dwumetrowym leju pod wygiętą brzozą. To naprawdę tak śmisznie wygląda.
marusia
| 04:51 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Weszłaś na drzewo, żeby zrobić Krzyśkowi zdjęcie? :]
| 18:20 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj Dodam od siebie, że chcemy z Iwonką zaproponować zlotowiczom dzisiejszą trasę jako alternatywę na trzeci dzień zlotu. Może nawet wygra z Kamieniołomem Warszawskim ale to od Was będzie zależeć.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiep