Pstr. w Zł-ym P-toku

Niedziela, 30 czerwca 2013 | dodano: 01.07.2013

Do południa miał padać deszcz i padał, rzeczywiście. Na rower wsiadłam więc dość późno, zbyt późno na dalszą jazdę. Wobec tego standardowy Olsztyn, gdzie w Leśnym spotkałam grupę rowerzystów. Po małej posiadówce dalej w drogę, do Złotego na pstrąga (to już pachnie nałogiem). Tym razem byłam na staruszku Kellysku pojechałam więc terenem, łatwym choć miejscami piaszczystym.
Trudno byłoby nie zatrzymać się w Górach Sokolich, tu zawsze coś przyciągnie mój wzrok.

Na przykład taki sromotnik.
Bezwstydny.

Albo taki czworolist.
Chociaż jest pospolity.

Nie wiedziałam, że Indianie osiedlili się na Jurze. Podeszłam mając nadzieję, że są pokojowo nastawieni (albo odbywają obowiązkowe leżakowanie). Nie było nikogo :(

Wśród kwitnących traw zabawne dzióbki wystawia do słońca szelężnik większy.

Poziomek też nie brak.

I już Złoty Potok. Staw Sen Nocy letniej.

Lubię to miejsce. Nie tylko z powodu nazwy.

Jeszcze ryba, po posiłku spacer wśród skałek i powrót do domu asfaltami.

benasek
| 22:25 środa, 3 lipca 2013 | linkuj Ty Indian nie widziałaś, ale oni Ciebie pewnie tak. U nich już tak jest, Indianina wyśledzić nie jest łatwo...
| 18:34 środa, 3 lipca 2013 | linkuj Jednak najlepsze pstrągi są w tej pstrągarni.
Poziomki słodkie na słońcu, w cieniu mniej słodkie,a le pachnące i pyszne. Nie ma porównania z ogrodowymi.
surf-removed
| 09:31 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Indian nie ma, ale za to kwiatki ładne.
| 09:08 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Jaki piękny ten kwiat - szelężnik większy.
Poziomka pewnie słodziutka?
Pozdrawiam.
stin14
| 21:09 poniedziałek, 1 lipca 2013 | linkuj Mijaliśmy się nieopodal stawów. Też byłem po pstrąga, tyle że wędzonego i na wynos :) Naprawdę smaczny.
noibasta
| 20:44 poniedziałek, 1 lipca 2013 | linkuj Narobiłaś ochoty na pstrąga ;) trzeba uwzględnić Zł-ego P-toka ;) i pstrągarnię w rozkładzie jazdy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa madro