KKTA nie boi się deszczu

• Aktywność Chodzenie
Sobota, 11 maja 2013 | dodano: 12.05.2013

Krzara namówił mnie na wyjazd z KKTA w Góry Sowie. Chodzenie po górach to nie moja bajka, lecz czasem warto coś odmienić. Proponowane były dwie trasy, o długości 24 i 14 km, wybrałam krótszą.

Widoki ładne, Sowie Góry pełne tajemnic i obiektów godnych zainteresownia, a przy tym świetne na rower. Trzeba będzie powrócić tu z rowerami na kilka dni.

Dzisiejszy dzień od początku do końca deszczowy. Pomimo złej pogody stawiło się 65 piechurów z Blachowni, Częstochowy, Gaszyna i nie tylko. Krzysiek z KKTA i ksiądz Jacek z Gaszyna mają moc przyciągania ludzi.

Kategoria zamiast roweru

surf-removed
| 22:51 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Dla odmiany przejść się po górach, to dobry pomysł.
Krzysiek1974
| 22:40 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Dzięki za wspólną wycieczkę w góry ;)
Link do moich zdjęć z wycieczki na mojej stronie.
Miłego oglądanie zdjęć.
sikorski33
| 15:54 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Zazdroszczę Wam tak pięknych terenów. U nas to już znam każdy zakątek.Widoki gór są przepiękne. Wolę też rower:))
| 11:42 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Góry Sowie są piękne. Też wolę na rowerze:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa scsie