Magnolie u Kochcickiego

Niedziela, 28 kwietnia 2013 | dodano: 28.04.2013

-Krzara, widzę w tobie bratnią duszę...

-...
A w kochcickim parku...

...w kochcickim parku zakwitły magnolie. Miałam chęć wybrać się tam w sobotę razem z KKTA lecz czasu zabrakło, szkoda. Jednak magnolie kwitnąć nie przestały.

Może pogoda nie taka ładna, mokro i zimno, brak słońca lecz kwiatów zatrzęsienie.

Nie tylko magnolie kwitną.

Na stawie łabędzica siedzi na gnieździe.

Wierzby się zazieleniły, pod nogami mnóstwo kwiatów, jednak kielichy mają stulone, zimno.

Gdyby było cieplej pewnie dłużej byśmy tu zabawili. Jednak trzeba jechać, trochę rozgrzać się pedałowaniem.

Wracamy przez Sadów, Koszęcin, Boronów.

Po drodze poznajemy miłą dziewczynę z BS- Bajabongo.

bajabongo
| 08:25 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Mnie również było miło poznać :)
sikorski33
| 06:35 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj U nas jeszcze jeśli chodzi o przyrodę, to jest jeszcze szara. Magnolie prześliczne:)
| 09:23 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Magnolie to przepiękne kwiaty, ja mam je na co dzień, w mieście ;)
Teraz pora na różaneczniki :)
EdytKa
| 21:40 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Magnolie prześliczne :)
surf-removed
| 20:18 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Magnolie z kropelkami deszczu wspaniale wyglądają.
czecho
| 19:56 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Wiosna na całego. Magnolie pięknie kwitną.
| 19:54 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Byliśmy wczoraj w parku kurnickiego zamku. Też były magnolie:)
kosma100
| 19:51 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Super wypad :) I piękne magnolie, ja w tym roku nie uchwyciłam jeszcze żadnej.
Pozdrawiam!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek