Chudów z Krzyśkiem

Niedziela, 21 kwietnia 2013 | dodano: 22.04.2013

Angelino wspomniał niedawno na swoim blogu, że każdy śląski rowerzysta przynajmniej raz w roku tu bywa. Częstochowa to nie Śląsk, ale może warto?
Właściwie to już nieraz miałam chęć tam pojechać, ale dość daleko, no i - największa trudność - aglomeracja śląska, przez którą trzeba się przebić. Dla kogoś, kto nie jest ani hanysem ani gorolem wyzwanie to nie lada.
Gdy Krzara wspomniał niedawno, że miałby chęć na jakąś dwusetkę, od razu przyszło mi do głowy, żeby mu tę świnię (nawigacyjną) podłożyć ;)

No i się udało :)

W Chudowie zamek zrujnowany...

... drzewa powalone. Coś złego musiało się tu dziać.

Wkrótce rzecz się wyjaśniła.

To sprawka diobła i jego piekielnej świty.

Utopiec

Południca

Meluzyna

Skarbnik

Wiedźma

Siła złego. W takiej sytuacji to i święty Jerzy nie pomoże.

| 18:48 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Jak miło czytać takie komentarze, chce się jeździć :)
Abovo
| 19:12 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Świetna fotograficzna relacja :-)
andjas | 08:03 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Chylę czoło nad dystansem. Po zdjęciach widać, że warto było.
| 21:41 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Gratulacje za 186 km w drodze na siodełku.
Mnie chyba nigdy nie będzie dane tyle przejechać, by tyle zobaczyć.
Pozdrawiam.
| 19:41 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Browarek pod zamkiem za nawigację trochę Cię rozgrzesza. Daruję Ci nawet całkiem bo kręciłaś wspaniale.
surf-removed
| 19:30 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Kawałek drogi zrobiliście, miejsce ciekawe, więc pewnie warto było.
voit
| 17:49 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Sympatyczna wycieczka. Zamek w Chudowie bardzo dobrze kojarzę, kiedy jeździłem motocyklem to prawie co czwartek w sezonie spotykalem się tam ze Śląską ekipą.
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa salos