Zamrożona wiosna

Niedziela, 10 marca 2013 | dodano: 10.03.2013

Wydawało się, że już nam nastała, już dwa dni były słoneczne (akurat wtedy, gdy musiałam siedzieć w pracy) i znów się ...

Dzisiaj wybraliśmy się z Krzarą do Olsztyna. Znów śnieg, oblodzone rośliny, chłodno.

W Olsztynie ciepły posiłek w zaprzyjaźnionej knajpce i powrót przez Turów.

W Turowie Krzysiek wpadł na świetny pomysł, żeby obejrzeć tutejsze stawy.

Warto było.

Żałuję tylko, że nie udało mi się sfotografować kaczek, które spłoszyliśmy.

| 17:08 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Rzeczywiście, każda pora roku ma swój urok, dlatego pomimo dyskomfortu warto czasem ruszyć się w mróz czy w deszcz :)
sikorski33
| 18:42 środa, 13 marca 2013 | linkuj Każda pora roku ma swój urok. Niestety, zimą trudno kogoś namówić na wspólne kręcenie :(
| 09:51 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj Przestałam żałować, że wiosnę trochę przymroziło, skoro efektem tego są tak świetne fotki :-)))
markon
| 07:11 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj No... ta "miejscówka" w Turowie wygląda zachęcająco. Latem miło będzie zamoczyć tam nogi :cP
| 06:56 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj Krzysiu, to ja dziękuję, że dałeś się wyciągnąć. Samej jeździć to pół przyjemności.
benasek
| 22:49 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Na tą ławeczkę za chwilę usiądzie Krzysztof... Na BS wszystko wiadomo...
| 21:20 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Dzięki, że wyciągnęłaś mnie z domu. Byłem taki jakiś "niezdecydowany".

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa afree