Pierwsza setka

Niedziela, 17 lutego 2013 | dodano: 17.02.2013

Oczywiście pierwsza w tym roku.

Wybraliśmy się z Krzyśkiem do Żarek. Zanim tam pojechaliśmy przerabialiśmy kilka wersji. Najpierw miały być Żarki, tak ustaliliśmy wczoraj. Dziś rano coś nam się odwidziało, ołowiane niebo, jakieś opady - deszcz, czy śnieg - nie zachęcały do dłuższej trasy, więc zmiana planów. Wyjazd przesunęliśmy na późniejszą godzinę, kierunek też się zmieniał, najpierw miał być Poraj, potem Olsztyn, w drodze do Olsztyna Krzysiek zaproponował Janów, w Janowie - Żarki. I tak jakoś wyszło, że w końcu zrealizowaliśmy pierwotny plan.

Do Żarek jest mniej niż 50km, a chciałam, żeby strzeliła ta setka, dlatego zaproponowałam Krzyśkowi, że go odprowadzę do domu. Zyskałam na tym nie tylko kilometry, ale też zaproszenie na piwo i kolację, po czym dla odmiany on mnie odprowadził. Trochę to wszystko dzisiaj się gmatwało i plątało, jednak dzień udał się świetnie.

angelino
| 20:37 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj i 100 lat!
| 20:44 środa, 20 lutego 2013 | linkuj Dzięki za dobre słowa.
Zimowa setka nie jest zła, ale chętnie wymieniłabym ją już na wiosenną, słoneczną choćby i "dziesiątkę".
czecho
| 17:14 środa, 20 lutego 2013 | linkuj Gratuluję, setka o tej porze roku i w tych warunkach to świetny dystans.
anonimowy borsuk | 18:32 wtorek, 19 lutego 2013 | linkuj Piękna inauguracja sezonu! :-)
markon
| 19:24 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Kurczę... wypadałoby mi wykręcić w końcu jakąś "dziesiątkę" :cP
| 17:05 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Jak Wy się wspaniale motywujecie wzajemnie!
Oczywiście gratuluję pierwszej z wielu tegorocznych setek :-)
| 16:55 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj To dzięki Tobie, bo ta setka to Twoja propozycja. Podjąłem rzuconą rękawicę i udało nam się.
petra
| 07:12 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Gratuluję 100 i jak zawsze podziwiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iepod