Pieszo w okolicach Olsztyna

Niedziela, 27 stycznia 2013 | dodano: 27.01.2013

Ostatnio jeżdżę mało. Śnieg i mróz sprawiają, że codzienne dojazdy do pracy są dla mnie wystarczającym wyzwaniem. Słońca niewiele, jeśli się pojawia, to siedzę w pracy, nadchodzi weekend - niebo ciemnoszare. Nic się nie chce.
Tym razem jednak nie wytrzymałam i zadzwoniłam do Grześka, żeby go namówić na jakąś wycieczkę. Zaproponował kamieniołom Kielniki i skałki: Dziewica, Szafa, Biakło. Czemu nie?

Kategoria zamiast roweru

| 20:13 sobota, 2 lutego 2013 | linkuj Miło, że zdjęcia się podobają. Bo i piękna ta nasza Jura, rzeczywiście :)
angelino
| 12:47 sobota, 2 lutego 2013 | linkuj Bardzo mi się ta zimowa Jura podoba.
Abovo
| 19:01 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj Iwonko:-) Piękne zdjęcia:-) Pozdrawiam
| 20:01 środa, 30 stycznia 2013 | linkuj Ładna Jura zimą i do tego pustawa, można chodzić po nietkniętym śniegu na wielu ścieżkach. Warto tu przyjechać, na pewno, warto czasem zostawić rower i się przejść lub potuptać na nartach :)
| 21:48 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Nigdy nie byłam w Jurze zimą, To chyba błąd!
stin14
| 20:13 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Też byłem na piechotę w tych okolicach , niestety się nie spotkaliśmy. Piękną zimę mamy, jednak zapowiada się że już nie długo. Dla tak pięknych widoków warto czasem zostawić rower :)
| 19:40 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Piękna zima w pięknym miejscu :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hlopa