Dzieżka pomarańczowa

Niedziela, 14 października 2012 | dodano: 15.10.2012

W nocy trochę popadało. Ponieważ wczorajsze grzybobranie było bardzo miłe, choć niezbyt obfite, nabraliśmy ochoty na ciąg dalszy.

Tym razem pojechaliśmy z Krzyśkiem do Zaborza, w okolice piaskowni.
Na obrzeżach piaskowni niezwykle jaskrawe grzybki. To dzieżka pomarańczowa, grzyb jadalny, choć rzadko spożywany.

Ja też zostawiłam je tam, gdzie były. Niech rosną i zdobią las.
Nasze zdobycze znów okazały się niezbyt liczne lecz są - suszą się na kaloryferze i pachną :)

| 10:04 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Cudo :) Nie widziałam jeszcze takich...
angelino
| 05:38 niedziela, 21 października 2012 | linkuj a ja bym schrupał takie to śliczne, wygląda na slodki smak ...
| 19:00 piątek, 19 października 2012 | linkuj Do jajecznicy może nie, podobno jedzą je w sałatkach, ale nie próbowałam...
| 08:21 środa, 17 października 2012 | linkuj Hm, może jadalny, ale sam bym się nie odważył dać go do jajecznicy:(
Ładny jest:)
| 11:19 wtorek, 16 października 2012 | linkuj Nie widziałam takich grzybów nigdy na oczy. Pomyślałabym pewnie, że to jakiś kwiatek :)
Piękne one są.
| 20:52 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj Cieszy gdy oczy ujrzą coś nowego.
EdytKa
| 19:16 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj prześliczna ta dzieżka :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree