Gminy: Popów i Opatów

Niedziela, 19 sierpnia 2012 | dodano: 20.08.2012

Kolejna wycieczka zorganizowana przez LGD "Zielony Wierzchołek Śląska".
Dzień upalny. Dobrze, że trasa prowadzi w pobliżu rzek - Liswarty i Opatówki.

Przeprawiamy się przez urokliwe kładki i mostki.

Krzara oczywiście musi zaryzykować przejazd po uginających się, wąskich deskach.

Zwiedzamy kamieniołom.

Sporo dziewięćsiłów kwitnie w tym roku.

Żarówa, niebo bezchmurne. Kręcący się wiatrak na Górze Opatowskiej daje nieco ochłody.

Jak zwykle na takich wycieczkach jest okazja spotkać znajomych i trochę pogawędzić.

alexandra
| 16:50 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Ooo, nawet się załapałam na fotkę ;)
| 08:46 piątek, 24 sierpnia 2012 | linkuj Dobry pomysł. Uwalić się pod wiatrakiem w gorący dzień. Nie praktykowałam tego jeszcze :)
| 17:26 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Krzysiek przejechałby nawet po linie rozpiętej nad Wielkim Kanionem ;-)
robd
| 17:15 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Wielka grupa, wielka temperatura, wielki dystans.
| 06:53 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj Fajnie w takiej sporej grupie:)
koperka
| 21:22 poniedziałek, 20 sierpnia 2012 | linkuj Przydałby mi się taki wiatraczek jutro w pracy :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iedyn