Bez planu

Niedziela, 13 maja 2012 | dodano: 13.05.2012

Prognozy na dziś były niepewne, nie planowałam więc nic konkretnego.
Ruszyłam przez Mstów w stronę Świętej Anny. Z samego rana nawet załapałam się na trochę słońca. Potem, niestety, chmury i od czasu do czsu mniej lub bardziej drobny deszczyk. Do tego zimno.

W Kniei zrobiłam zdjęcie młyna i poszłam do smażalni na rybkę. Przed drzwiami rowery. Otwieram drzwi- znajomi. Miłe pogaduchy przy smacznym posiłku i dalej w drogę.

W Świętej Annie po raz pierwszy trafiam na otwarty kościół.

Bogato zdobione wnętrze.

Kolejny kościół - Św. Mikołaja w Komorowie. Mniej zdobień, za to ładna bryła i naturalna uroda wapiennych murów. Wolę takie budowle.

Za Julianką wjechałam w ścieżkę dydaktyczną, a przy niej taki oto kwiatek. Nie wiem, jak się nazywa.

Stawy Krasianów. Chwila przerwy.

Powrót przez Janów, Olsztyn, Srocko. Po drodze konwalie i znowu deszcz.

sikorski33
| 21:35 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Zrobiłaś mi apetyt na smażoną rybkę. Zieleń wiosenną jest najpiękniejsza. U nas konwalie jeszcze nie zakwitły. Kościoły urocze:))
Pozdrawiam
| 19:23 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Tak, to ta roślina! Kuklik zwisły. Dziękuję za pomoc. Polecone strony obejrzę z przyjemnością :)
koperka
| 18:40 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj MAM!!!!!
Ta domniemana sasanka nie dawała mi spokoju, skonsultowałam się ze znanymi mi przyrodnikami, fotografami. Pomogli!!!
Ten kwiatek to kuklik zwisły Geum rivale
Przy okazji zapraszam na ich stronę:
i na facebooku:
Twoje zdjęcia są bardzo ładne, więc może zainteresuje Cię ta para pasjonatów :)
| 17:46 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Rzeczywiście, ta świeża zieleń jest niesamowita, chce się jechać za miasto.
Sasanka? No, nie wiem. Kształt płatków i liści się nie zgadza, może jakaś nietypowa odmiana...
koperka
| 14:41 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Zamknięty kościół to normalka.
Nie będę oryginalna jeżeli powiem, że mały kościółek mnie zaciekawił, spodobała mi się jego surowość i ładne proporcje bryły.
A kwiatek jest bardzo sasankopodobny. Czyżby Pulsatilla vernalis ;), kolor się zgadza, kształt płatków nie bardzo...
zielonamila
| 11:26 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Piękna wycieczka i fantastyczne miejsca na trasie. Gdy wiosna zazielenia otoczenie pokonywanie rowerowym kilometrów staje się samą radością. Pozdrawiam
| 06:45 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Przychylam się do większości. Mikołaj górą:)
| 05:38 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Dobrze, że zbili tynki. Nie po raz pierwszy przejeżdżałam tamtędy lecz po raz pierwszy widok tego kościoła mnie zatrzymał.
czecho
| 21:46 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Bez planów a jaka piękna wycieczka wyszła. Dobrze, że przy renowacji zbili tynki, teraz kościółek Św. Mikołaja jest o wiele ciekawszy i piękniejszy.
benasek
| 17:46 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Wole zdecydowanie takie koscioly ogladac niz te nowoczesne... Widocznie nie jestem nowoczesny...
marcinpt
| 10:29 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Kościółek św. Mikołaja -cudo!! Piękny bryłą i fakturą. Tak ładny, że musiałem znaleźć jego więcej zdjęć. Ale coś mi się nie zgadzało, chodzi o to że były zdjęcia dość nowe, na których kościółek miał otynkowane ściany. I okazało się, że został poddany renowacji i usunięto tynki. I teraz jest piękny ! Tu jest zdjęcie sprzed: http://www.eholiday.pl/info-przyrow-34854-zdjecie-27924.html#idd_city_gallery Wnętrze ma barokowe, naprawdę cieszy oko.
| 09:55 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj I znów się zakochałam ;) pięknie.
Ja nie miałam siły na niedzielne wojaże. Ale i pogoda była pod psem.
| 07:03 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Kościół św. Mikołaja dopisuję do listy tego, co chciałabym na własne oczy ujrzeć.
Kwiat śliczny. Niestety, też nie wiem jak się nazywa...
| 05:43 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Drogi borsuku, dziękuję za sprostowanie.
Anonimowy borsuk | 20:48 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj Super zdjęcia! Postawa godna naśladowania; mimo deszczu wycieczka rowerowa :-)
Pozwolę sobie tylko sprostować, że kościółek jest na pd. obrzeżach Przyrowa.
Pozdrawiam borsukowo! :-)
angelino
| 20:19 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj Przepiekny ten komorowski kosciółek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eraln