Myszkowanie w kamieniołomie

Niedziela, 20 listopada 2011 | dodano: 21.11.2011

Dziś bardzo niedaleki wypad. Kamieniołom Prędziszów, od dawna nie eksploatowany jest już mocno zarośnięty. Jesienią, gdy liście opadną łatwiej odnaleźć to, co nas ostatnio interesuje, a mianowicie jaskinie.

To prawdopodobnie otwór Jaskini Mysiej, trudno dostępnej, wymagającej sprzętu i umiejętności, których nie posiadam.

To natomiast wejście do Jaskini Prędziszowskiej, znacznie łatwiejszej, z pewnością kiedyś tu wrócimy.

Szukając amonitów znalazłam czaszkę. Początkowo sądziłam, że to czaszka dużego psa. Jednak pies nie ma takich zębów. Może to sarna?

| 21:47 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Kamieniołom! I amonity! ;)
Czaszka robi wrażenie - nie chciałabym się po zmroku na takie znalezisko natknąć...
| 09:02 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Ale przygoda:)
| 10:13 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj Łaaa, jest i czacha, prawdziwy skarb. :)
funio
| 08:31 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Ta czacha to brakujące ogniwo...;)
angelino
| 20:35 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj sympatyczni jaskiniowcy
| 10:30 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj Bez liści tak goło, ale jednocześnie wszystko widać jak na dłoni.
Podziwiam Was, ja bym nigdy do jaskini nie weszła, bałabym się różnych zwierzątek ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slana